... وبلاگ ...
در دنیای بازاریابی، هر پیشرفتی به سمت یک هدف بزرگتر را باید موفقیت تلقی کرد. واقعیت این است که بازاریابان، صرفنظر از تجربه خود، اغلب بر هدف کلی تمرکز میکنند و به مراحلی که برای رسیدن به آن نیاز دارند نگاه میکنند. در اینجا باید گفت که موفقیت و رسیدن به هدف نهایی یک شبه […]
اگر اهل مطالعه و سرچ کردن در زمینه برندسازی باشید، احتمالا با اصطلاح Brand Positioning یا جایگاه یابی برند برخورد داشتهاید. جایگاه یابی برند یا برند پوزیشنینگ یک مفهوم بسیار کلیدی و مهم است. به همین علت اگر علاقه مند به مباحث برند و برندسازی هستید، چه برند محصول و چه برند شخصی در ابتدا […]
لینک جویس(Link Juice) یک عبارت رایج در زمینه سئو به معنی لینک دادن یا لینک شدن از یک صفحه از سایت خود (لینک داخلی) یا از سایت دیگر (لینک خارجی) است. لینک جویس تاثیر مستقیمی بر رنکینگ سایت دارد. به طور کلی پیوندها نقش مهمی در سئو سایت دارند. Link juice لینک جویس یک اصطلاح […]
هنگام تلاش برای دستیابی به مشتریان با یک پیام بازاریابی یا کمپین تبلیغاتی، هدف قراردادن بازار مناسب با پیام مناسب ضروری است. اگر هدف شما خیلی گسترده باشد، ممکن است پیام شما به چند نفر برسد که در نهایت مشتری شوند، اما شما همچنین به یک هدف خواهید رسید. بسیاری از افرادی که به محصولات […]
چرخه عمر محتوا مراحلی را که محتوای یک وب سایت، سند یا سایر رسانه ها طی میکند را توصیف میکند. محتوا میتواند متن، تصویر، اینفوگرافیک یا فیلم باشد. برای مثال، فازهای منفرد جریان کاری را که یک شرکت با آن تولید محتوای خود را سازماندهی میکند، نشان میدهد. هدف مدل دایره ای این است که […]
رفتار ربات گونه در اینستاگرام باعث میشود تا اکانت شما محدود ویا حذف شود. چراکه ممکن است الگوریتم های اینستاگرام شمارا یک ربات یا اکانت فیک در نظر بگیرند. ممکن است بارها با این مشکل مواجه شده باشید که بدون هیچ دلیل خاصی، اینستاگرام شما ریپورت یا محدود شده است. بهعنوان مثال نتوانسته اید کسی […]
تقریباً همه افراد چند فالوور غیرفعال اینستاگرام دارند. مشکل اینجاست که آنها میتوانند به شانس شما برای کسب درآمد بهعنوان یک تأثیرگذار آسیب جدی وارد کنند. گاهی اوقات، افراد زیادی برای اضافهشدن فالوور اضافی به اکانت خود پول پرداخت میکنند. برای هرکسی که امروز میخواهد کسب درآمد کند و جدی گرفته شود، خرید فالوورهای فیک […]
احتمالاً قبلاً متوجه شدهاید که موتور جستجوی گوگل نوع جدیدی از محتوا را معرفی کرده است. اینها بهاصطلاح صفحات پرسشهای متداول یا FAQ هستند، یعنی فهرستی از پرسشها و پاسخهایی که میتوانید با استفاده از دادههای ساختاریافته در وبسایت خود به شکل قابل خواندن برای Google علامتگذاری کنید. نوع داده در یک رویداد گوگل در […]