... وبلاگ ...

بهترین ابزارهای افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ یکی از روش‌های مختلف برای کسب درآمد آنلاین از طریق تبلیغ محصولات یا وب‌سایت‌ها باهدف کسب درصد مشخصی به‌عنوان کمیسیون از فروش انجام شده است. فروش از طریق ترافیک وب انجام می‌شود. این بدان معناست که از فروش محصول تبلیغ شده پول به دست می‌آید. شما باید بدانید که خدمات یا محصولاتی که […]

روش های آگاهی از برند یا Brand Awareness

آگاهی از برند یا Brand Awareness راهی است که با کمک آن، مصرف‌کنندگان کسب‌وکار شما را می‌شناسند و به یاد می‌آورند. هرچه آگاهی از برند شما بیشتر باشد، مخاطبان بیشتری با لوگو، پیام‌ها و محصولات شما آشنا خواهند شد. وقتی مشتری از برند آگاهی داشته باشد، آن برند بیشتر در ذهنش می‌ماند و ناخودآگاه به […]

بریف محتوا چیست و چگونه تنظیم می‌شود؟

یک بریف محتوای خوب، شرح کاملی از استراتژی و اهداف مقاله، و همچنین دستورالعمل‌هایی برای آنچه که مقاله باید پوشش دهد، مانند الزامات سئو، سؤالاتی که باید پاسخ داده شود، پیوندهای داخلی و تصاویر ارائه می‌دهد. به عبارت دیگر، اگر شما یک بریف محتوایی را به هر نویسنده‌ای تحویل داده‌اید، صرف‌نظر از اینکه چقدر با […]

تفاوت برندینگ و مارکتینگ و اهمیت آن‌ها

مارکتینگ و برندینگ دو اصطلاح مهمی هستند که معمولا در مشاغل جدید مخصوصا مشاغلی که تازه می‌خواهند وارد بازار شوند، استفاده می‌شود. اغلب متخصصان غیر حرفه‌ای و مبتدی تعاریف این دو واژه را اشتباه می‌گیرند و از آن به صورت متقابل بهره می‌برند. برندینگ و مارکتینگ تفاوت‌های مشخصی دارند. گاهی اوقات تصورات غلطی درباره آن‌ها […]

الگوریتم گوگل فرد : دانستنی‌هایی درباره این الگوریتم!

در سال 2017 گوگل الگوریتمی را معرفی کرد که بر روی رتبه بندی سایت‌ها تاثیر گذار است. به این الگوریتم، الگوریتم فرد می‌گویند. برخی از مخاطبان عقیده دارند که الگوریتم فرد گوگل غیررسمی است. اما با این وجود سایت‌های زیادی را تحت تاثیر خود قرار داده است. و از طرفی توانسته رتبه بندی آن‌ها را […]

۷ ابزار بررسی بک لینک برای تحلیل و آنالیز سئو

بک لینک‌ها از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین فاکتورهای سئو سایت است. درنتیجه قبل از شروع کردن به لینک سازی، لازم است ابزارهایی که به منظور آنالیز بک لینک در نظر گرفته می‌شود را بشناسید. در عین حال چک کردن تعداد بک لینک‌های رقبا یکی از مسائل دیگری است که باید در نظر داشته باشید. در این […]

الگوریتم سندباکس (Sandbox)؛ هر آنچه که باید در مورد این الگوریتم بدانید!

احتمالا زمانی که در اینترنت درخلال گشت و گذار هستید متوجه نشوید که در هر یک دقیقه تقریبا ۳۸۰ وب سایت جدید ساخته می‌شود. این عدد به این معنی است  که هرچه زمان می‌گذرد، سایت‌های جدبدتر و بیش‌تری در فضای مجازی تشکیل می‌شود. با این وجود تعداد سایت‌ها روز به روز درحال افزایش است و […]

تاثیر کامنت اینستاگرام در دیده شدن پیج

در پیج‌های اینستاگرام موارد زیادی است که به رشد پیج اینستاگرام کمک می‌کند و می‌تواند باعث افزایش بازدید پیج و فالوئر در پیج شود. یکی از این موارد کامنت در پیج‌ها است که بیانگر تعامل بالا در پیج است و می‌تواند به طور مستقیم بر روی پیج تاثیر بگذارد. کامنت گذاشتن و کامنت خواندن پست‌ها […]
instagram logo call button