... وبلاگ ...
باتوجه به اینکه مشاغل مرتبط با ساخت و ساز و توسعه عمران در هر کشوری از اهمیت بالایی برخوردار است و رقابت در این حوزه سخت و تنگاتنگ انجام میشود، طراحی سایت ساختمانی برای فعالین این حوزه امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.اکنون با گسترش اینترنت در تمام حوزهها بسیاری از مشاغل خدمات و محصولات […]
بیشتر مشتریان ما که به دنبال راه اندازی یک فروشگاه آنلاین برای کسب و کار خود هستند، وقتی به ما مراجعه میکنند، میگویند که یک سایت مشابه سایت دیجی کالا میخواهند. جدای از اینکه بخواهیم بگوییم دیجی کالا فروشگاه خوبی است یا نه میخواهیم در این مقاله بررسی کنیم چرا دیجی کالا اینقدر محبوب است […]
تولید محتوا انواع مختلفی دارد. یکی از انواع تولید محتوا، تولید محتوای گرافیکی میباشد. تولید محتوای با کیفیت و سئو شده در رتبه بندی سایت و کسب جایگاه در موتورهای جستجو اهمیت زیادی دارد. تولید محتوای مفید میتواند کسب و کار را رونق ببخشد و موفقیت شما را تضمین کند. هر یک از انواع تولید […]
امروزه افراد ترجیح میدهند که کارهای خود را به صورت آنلاین انجام دهند و انتظار دارند . وب سایت برای یک وکیل دارای مزایای بسیاری است، از جمله این مزایا میتوان به داشتن یک صفحه معرفی و گذاشتن رزومه کاری و آدرس اشاره کرد که میتواند به مخاطبان کمک کند که انتخاب بهتری داشته باشند. […]
وقتی صحبت از پر رنگ کردن حضور آنلاین شما در سطح وب می شود چند چیز است که باید توجه زیادی به آن ها داشته باشید. وبسایت شما یکی از مهم ترین جنبه های حضور آنلاین برندتان است و مهم است که آن را درست طراحی کنید. همچنین وبسایت شما مکانی است که مشتری های […]
از آنجایی که استفاده از لوازم آرایشی هر روز در حال افزایش است، تعداد فروشندگان و تولید کنندگان لوازم آرایشی نیز به همان نسبت افزایش خواهد یافت. به علت زیاد بودن رقیبان در این حیطه طراحی سایت آرایشی میتواند بسیار کمک کننده باشد. طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی میتواند به کسب سود کمک کند، […]
یکی از اصول بازاریابی در حیطه دیجیتال مارکتینگ استفاده درست از لندینگ پیج یا صفحه فرود (landing page) است، زیرا در دنیای امروز شاهد کمپینهای تبلیغاتی فراوانی هستیم که در آنها طراحی یک صفحه فرود مناسب، کمک بسیاری در افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری میکند. لندینگ پیج چیست؟ لندینگ پیج (Landing Page) یا صفحه ورود به […]
بازاریابی دهان به دهان (Word of Mouth Marketing) اصطلاحی در علم بازاریابی است، که آن را با عنوان تبلیغ دهان به دهان (Word of Mouth Advertise) نیز میشناسند. در این روش بازاریابی توسط گفتگوهای مردم عادی انجام میگیرد. در اصل بازاریابی به این صورت است که مصرفکنندگان میزان رضایتمندی خود را با سایر افراد به […]