... وبلاگ ...
رپورتاژ آگهی (Advertorial) نوعی آگهی است که در قالب گزارش ارائه میشود. مخاطبان اگر ببینند که گزارشی بی طرف به آنها ارائه میشود آن را میخوانند. رپورتاژ آگهی در بسیاری از موارد به معرفی یک محصول یا خدمت در رسانههای پرمخاطب میپردازد. برخی از کسب و کارها در رسانههای پرمخاطب و پرطرفدار مانند سایتهای پربازدید […]
بوت استرپ (bootstrap) به معنی زبانه چکمه و در اصطلاح به معنی کسی که بتواند زبانه چکمهاش را بالا بکشد (غیر وابسته و توانمند) میباشد. در علم کامپیوتر نیز به فرایند بارگذاری و اجرای خودکار دستورات بوت استرپ گفته میشود. ساخت وبسایت و نوشتن کدهای متعدد، همیشه یکی از چالشهای توسعهدهندگان وب بوده است که […]
طراحی تجربه کاربری یا UX design به تعامل کاربر با محصول یا خدمات اشاره دارد. در حقیقت طراحی تجربه کاربری المانهایی را در نظر خواهد گرفت که این تجربه را شکل میدهد و نوع احساسی که به کاربر میدهد، که چقدر ساده میتواند کار مورد نظر خود را به انجام برساند. هدف از طراحی رابط […]
برای طراحی یک سایت فروشگاهی باید نکاتی را رعایت کنیم، رعایت این نکات میتواند بر روی کسب و کار فرد تاثیر بگذارد، علاوه بر اینکه باید بر روی طراحی بصری و شیوه چیدمان محصولات در سایت توجه کنید، باید به پلتفرم و زبان برنامه نویسی که با آن یک سایت فروشگاهی راه اندازی میکنید نیز […]
ابزار مدیریت شبکههای اجتماعی میتوانند به شما در سرمایه گذاری کمک کنند. ارقام اخیر نشان میدهد که حدود 63 درصد از مشاغل کوچک از رسانههای اجتماعی به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده میکنند و به راحتی میتوان دلیل آن را تشخیص داد. حضور رسانههای اجتماعی به مشاغل کوچک اجازه میدهد تا در همان جایی که […]
در صورتی که با سایت وردپرس کار میکنید و میخواهید سایت خود را بهینه سازی کنید میتوانید از افزونه یوست استفاده کنید. این افزونه به یادگیری مفاهیم سئو و بهینه سازی محتوای سایت کمک میکند. این افزونه در اصل کار ما را آسان میکند که به آسانی میتوانید با آن سایت خود را برای موتورهای […]
سبک طراحی سایت به قوانین، گرافیک و عناصر طراحی شده گفته میشود که باید این عناصر با یکدیگر سازگار باشند. در ادامه انواع سبک طراحی سایت را معرفی خواهیم کرد و بهترین سبک طراحی سایت را معرفی میکنیم. طراحی سایت تک صفحه ای سبک طراحی سایت تک صفحهای بدین صورت است که همانطور که از […]
هنگام تبلیغات تجاری، انواع مختلفی از روشها وجود دارد که برای اطمینان از اینکه یک برند در معرض بالاترین پتانسیل خود قرار دارد، استفاده میشود.لوگوها یکی از انواع روشهای تبلیغاتی است که بسیاری از مشاغل از آن چشم پوشی میکنند اما میتوان از آنها برای به دست آوردن نتایج عالی بارها و بارها استفاده کرد. […]