... وبلاگ ...

پیج آتوریتی یا Page Authority چیست و چقدر اهمیت دارند؟

پیج آتوریتی Page Authority (PA) امتیازی است که توسط یکی از بهترین شرکت‌های سئو به‌عنوان Moz ایجاد شده است. پیج آتوریتی به معنای اعتبار یک صفحه است یا به تعبیر عامیانه‌تری همانند یک کارنامه، نشان می‌دهد که یک سایت چقدر نمرات خوب یا بد است. در این شیوه امتیازدهی، توصیه و توضیحاتی برای رتبه‌بندی صفحات […]

چگونه ریپورت اینستاگرام را برطرف کنیم؟

اینستاگرام یک برنامه رایگان و آنلاین اشتراک گذاری عکس و یک پلت فرم شبکه اجتماعی است که در سال 2012 توسط فیس بوک خریداری شد. اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌دهد که عکس‌ها و فیلم‌های کوتاه را از طریق یک اپلیکیشن موبایل ویرایش و آپلود کنند. کاربران می‌توانند برای هر پست خود یک عنوان […]

چگونه فالوور اینستاگرام را به مشتری تبدیل کنیم

چگونه فالوور اینستاگرام را به مشتری تبدیل کنیم؟ سؤالی که امروزه ذهن خیلی‌ها را به خود مشغول کرده است. شاید با خود بگویید برای این کار باید هزینه کلان انجام دهید و تبلیغات اینستاگرامی را برای برند خود ایجاد کنید. درست است که این موضوع بسیار کمک‌کننده است، اما تمام‌کننده نیست! تبلیغات مشتری را تنها […]

تقویم محتوایی چیست و چگونه باید از آن استفاده کنید؟!

تقویم محتوا که حتی به عنوان «تقویم تحریریه» نیز شناخته می‌شود یک برنامه زمان‌بندی مکتوب از زمان و مکان انتشار محتوای آینده است. این تقویم معمولاً شامل بخش‌های آتی، بروزرسانی‌های محتوا، فعالیت‌های تبلیغاتی برنامه‌ریزی‌شده، مشارکت‌ها و به‌روزرسانی‌های محتوای موجود است. بیشتر تقویم‌های محتوا فقط شامل عنوان پست و تاریخ انتشار آن می‌شوند. که برای محتوای […]

الگوریتم گورخر گوگل چه هدفی را دنبال می‌کند؟+آخرین آپدیت

گوگل علاقه زیادی به حیوانات سیاه و سفید دارد. گوگل این را قبلا با انتخاب الگوریتم پاندا و الگوریتم پنگوئن ثابت کرده است. الگوریتم گورخر گوگل در مارس 2013 توسط Matt cutts برای بررسی و ارزیابی فروش آنلاین محصولات پیشنهاد شد. ظهور الگوریتم گورخر به شدت بر روی شبکه اجتماعی گوگل پلاس متمرکز شده است. […]

جذب مشتری در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پرکاربردترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی است و بنابراین یک کانال بازاریابی عالی است. به همین دلیل است که حتی با یک نگاه معمولی به حساب‌های آن، بسیاری از برندهای بزرگ دیده می‌شوند. پلتفرم اشتراک‌ گذاری عکس منحصربه ‌فرد آن به برندها فرصت‌های بی‌نظیری را برای به دست آوردن بازدید و گفتگو با مشتریان […]

سوشال لیسنینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

سوشال لیسنینگ یا گوش‌دادن در شبکه‌های اجتماعی یک از جدیدترین روش‌های است که مدنظر بازاریابان شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است. این کلمه دارای معادل‌هایی چون شنود رسانه‌ای و شنود شبکه‌های اجتماعی است اما این معادل‌ها معنی کاملی از سوشال لیسنینگ ارائه نمی‌دهند. در ادامه همراه ما باشید تا به طور دقیق و کامل بدانیم سوشال […]

چرا باید لینک بسازیم؟ تاثیر لینک سازی بر روی سئو سایت

لینک‌سازی یا لینک بیلدینگ نقش بسیار مهمی در سئو دارد. درصورتی‌که صفحه سایت شما از لحاظ فنی مناسب باشد و محتوای خوبی را برای مخاطب در نظر گرفته باشید، لینک‌سازی موجب افزایش بازدید یا ترافیک سایت شما خواهد شد. این ترافیک ارگانیک است. مسلماً، این روزها لینک بیلدینگ یا لینک‌سازی بیشتر شبیه بازاریابی بسیار مناسب […]
instagram logo call button