استراتژی سئو محلی : سئو محلی چیست و چگونه آن را ارتقاء دهیم ؟

عاطفه آقایی

SEO (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) محلی فرآیند بهبود قابلیت شناسایی و مشاهده مشاغل محلی ، در درجه اول مشاغل دارای مکان فیزیکی برای موتور جستجو است. با پیروی از روش های سئو محلی ، مشاغل می توانند دریافت ترافیک ارگانیک حاصل از جستجوهای انجام شده توسط مشتریان در مناطق نزدیک را بهبود ببخشند.
برای جمع آوری اطلاعات برای جستجوی محلی ، موتورهای جستجو به سیگنال هایی مانند محتوای محلی ، صفحات شبکه های اجتماعی ، لینک‌ها و نقل قول‌ها اعتماد می کنند تا مرتبط ترین نتایج محلی را به کاربر ارائه دهند.
با استفاده از سئو محلی ، مشاغل می توانند از این طریق محصولات و خدمات خود را در اختیار مشتریان محلی قرار دهند که آن ها را جستجو می کنند.

استراتژی های سئو محلی

بهینه سازی برای Google My Business  

Google My Business  به یکی از بهترین ابزار برای جستجوی محلی تبدیل شده است. زیرا Google محتوایی را که می تواند پشتیبانی و تأیید کند را به راحتی نیز به اشتراک می گذارد. Google My Business ابزاری برای کمک به تجارت شما و در جهت تأمین نیازهای Google است. برای اطمینان از اینکه برای « Google My Business » بهینه شده اید ، می خواهید:

  • صفحه ای در Google My Business ایجاد و آن را تایید کنید.
  • از Google Posts در حساب خود استفاده کنید.

مشتریان خود را برای اشتراک گذاری نظر تشویق کنید.

به نظرات به طور واقعی، و با تعیین مکان پاسخ دهید. به عنوان مثال ، “ما از بازخورد شما درباره [محصول / خدمات] در [شهر ، استان] قدردانی می کنیم.” اگر Google کسب و کار شما را به عنوان یک کسب و کار معتبر تأیید کند ، موتورهای جستجو می توانند به طور بالقوه به کسب و کار شما در جستجوی محلی Google پاداش دهند.
این کار را فقط برای SEO انجام ندهید. با به روزرسانی و به روز نگه داشتن اطلاعات تماس و ساعات کار خود ، تجربه مشتریان بالقوه برای یافتن مکان شما بهبود بخشیده می شود. یافتن اطلاعات فعلی ، به دلیل مشکلات ایجاد شده در این سال ها بخاطر پندمی کرونا، بیش از هر زمان دیگری برای مصرف کنندگان مهم است، ، و این موضوع در رفتار خرید مصرف کنندگان و عملکرد تجاری کسب وکارها اثر گذار است.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

گوگل محتوای به اشتراک گذاشته شده در شبکه های اجتماعی را بیش از هر زمان دیگری با اهمیت می داند. اکنون که یک صفحه در Google My Business تهیه کرده اید ، این صفحه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید . شما همچنین می توانید آدرس سایت خود را در این شبکه ها به اشتراک گذاشته و از این شبکه ها ورودی داشته باشید.

نام ، آدرس و شماره تلفن

دیگران و موتورهای جستجو باید به راحتی بتوانید آدرس شما را پیدا کنند. برای این کار ، NAP خود را که مخفف نام ، آدرس و شماره تلفن است (همراه با کد منطقه) تنظیم کنید. این اطلاعات باید به عنوان متن HTML قابل خزش در سایت شما موجود باشد. از این اشتباه رایج که NAP را فقط در تصویر درج  کنید، خودداری کنید، زیرا در این شرایط نمی توان مانند متن HTML از موتورهای جستجو استفاده کرد. متداول ترین مکان برای NAP در پایین صفحه یا بالای صفحه سایت است.

ساختار لینک داخلی خود را بهبود ببخشید.

اگرچه لینک‌های خارجی که به سایت شما اشاره می کنند ایده آل هستند، اما تنظیم ساختار پیوند داخلی نیز باعث افزایش رتبه سئو محلی شما خواهد شد. چرا پیوند داخلی مهم است؟ پیوند داخلی به خاطر اثر بر روی موارد زیر مهم است:

  • پشتیبانی از پیمایش در وب سایت
  • کمک به معماری اطلاعات و سلسله مراتب وب سایت
  • ایجاد اعتبار صفحه و توزیع قدرت رتبه بندی بین صفحات

URL ، برچسب های عنوان ، سرصفحه ها ، توضیحات متا و مطالب را بهینه کنید.

وقتی صحبت از محتوا می شود ، هر پست جدید وبلاگ یک صفحه فهرست بندی شده جدید برای سایت شما است، که می توانید عبارت جستجو شده محلی را در آن هدف قرار دهید و یک فرصت جدید برای یافتن در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs)  است. هر بار که یک محتوا می نویسید، باید با انتخاب و استفاده از کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا در URL ، عنوان ، هدر ، توضیحات متا و متن ، محتوا را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.

صفحات مکان را به وب سایت خود اضافه کنید.

اگر بیش از یک مکان فیزیکی دارید، صفحات مکان را ایجاد کنید. صفحات مکان نام ، آدرس ، شماره تلفن ، ساعات کار فروشگاه ، توضیحات منحصر به فرد فروشگاه ، اطلاعات پارکینگ یا حمل و نقل ، تبلیغات و توصیفات مشتریان راضی را به خوانندگان ارائه می دهد.برای مشاغل با موقعیت مکانی واحد ، یک صفحه توصیفی درباره ما ایجاد کنید. اگر Google Map را به وب سایت خود در صفحه (های) مکان مربوطه خود اضافه کنید ، امتیازات زیادی دریافت خواهید کرد.

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما برای تلفن همراه مناسب است.

جستجوی محلی و جستجوی موبایل دست به دست هم می دهند (61٪ از کل جستجوی Google در تلفن همراه انجام می شود). برخی از متداول ترین روش های استفاده افراد از سایت شما، جستجو در نظرات، یافتن مسیرهای مربوط به مکان شما و جستجوی اطلاعات تماس است که در محیط تلفن همراه انجام می شود. با ایجاد سایت مناسب برای موبایل، یافتن خودتان برای مشتریان خود را آسان کنید.

بررسی سئو سایت و ارتقاء سئو محلی

SEO یک فرایند مداوم و بصری است. به جای توقف، با ایجاد تغییرات ساده و دیدن مواردی که به شما کمک می کند تا یک بررسی جامع داشته باشید و ببینید وب سایت شما در کجا قرار دارد و برای رسیدن به اهداف خود باید روی چه چیزهایی کار کنید. بررسی محلی SEO ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • بررسی Google My Business : اینکه Google My Business شما چگونه در SERP ظاهر می شود؟ آیا اطلاعات دقیق است؟
  • بررسی گوگل سرچ کنسول:   آیا سایت شما قابل خزیدن است؟ آیا خطایی دارد که مانع نمایش صحیح سایت به کاربر شود؟
  • بررسیOn-Page SEO  (سئو داخلی): آیا سایت شما تمام عناصر SEO موجود در صفحه را که به رتبه بندی کمک می کنند ، در خود جای داده است؟
  • تجزیه و تحلیل رقبا: سایت شما چگونه با رقبایتان، در حال رقابت است؟ آیا خلاهایی وجود دارد که شما باید آنها را برطرف کنید؟ از نظر پیوندهای ورودی ، محتوا ، طراحی و موقعیت چگونه مطابقت دارید؟
  • بررسی وب سایت: عملکرد وب سایت شما چقدر خوب است؟

 با رعایت موارد بالا می توانید با ارتقاء سئو محلی سایت ، در جستجوهای محلی در رتبه بالاتری نسبت به رقبا ظاهر شوید و این می تواند دریافت ترافیک ارگانیک شما را افزایش دهد.


برچسب ها:

    نظرات


    0 دیدگاه