طراحی اپلیکیشن تحت وب : 10 نکته برای طراحی وب اپلیکیشن
هنگام طراحی وب اپلیکیشن برای مشاغل خود، بیشتر روی چه چیزی تمرکز میکنید؟ آیا به نوعی خود را در مباحث زیبایی شناسی پیوند میزنید؟
این لوگو که در سمت راست صفحه قرار گرفته به نظر خوب نمیرسد.
مطمئن نیستم که سایه خاکستری استفاده شده در طراحی اپلیکیشن تحت وب من جذاب به نظر برسد.
انتخاب فونت خوب است، اما عالی نیست. شاید باید فونت دیگری را امتحان کنیم.
به یاد داشته باشید، هدف اصلی از طراحی اپلیکیشن تحت وب شما این است که در عین بهینه سازی فرایندهای داخلی و بهره وری، تجارت شما را در دسترس مشتریان قرار دهد.
این بدان معناست که تمرکز شما باید روی چیزی بیش از آنچه که ظاهر وب اپلیکیشن شما نشان میدهد، باشد.
چرا؟
ساده است. اگر برای کاربر استفاده از اپلیکیشن تحت وب شما را آسان نباشد، به سرعت به وب سایت دیگری میرود. حتی اگر یک اپلیکیشن تحت وب برای خودکارسازی فرایندهای داخلی ایجاد میکنید، باید اطمینان حاصل کنید که به راحتی در دسترس کارمندان شما قرار میگیرد.
بیایید نگاهی بیندازیم به 10 اصل حیاتی طراحی اپلیکیشن تحت وب که میتواند منجر به قابلیت استفاده بهتر شود.
1. دسترس بودن
یک اپلیکیشن تحت وب قابل استفاده برنامهای است که استفاده از آن آسان است.
آیا تابهحال با URL وب سایت غیر قابل دسترسی روبرو شدهاید، که هنگام تلاش برای دسترسی به آن کار نکرده است؟ به یاد بیاورید که چقدر برای شما ناامیدکننده بود، اینکه بی وقفه صبر کنید، مطمئن نیستید که بعد چه کاری باید انجام دهید؟
خب، به عنوان یک شرکت، این آخرین چیزی است که شما برای وب سایت یا اپلیکیشن تحت وب خود میخواهید.
نه تنها یک وب سایت یا اپلیکیشن تحت وب غیر قابل دسترس برای کاربران آزار دهنده است، بلکه تجارت شما را نیز در معرض خطر قرار میدهد. دسترسی ضعیف منجر به تجربه کاربر ضعیف میشود، که میتواند مستقیماً بر خط اصلی کسب و کار شما تأثیر بگذارد.
بنابراین، چگونه اطمینان حاصل کنیم که وب سایت یا اپلیکیشن تحت وب همیشه در دسترس است؟
در اینجا چند اصل برای اطمینان از فعال بودن و در دسترس بودن اپلیکیشن تحت وب شما آورده شده است:
طراحی تعاملی
با دسترسی تقریباً 83 درصدی کاربران اینترنت به وب سایتها از طریق دستگاههای تلفن همراه خود، ایجاد یک تجربه وب پاسخگو به یک اولویت اصلی تبدیل شده است.
شما باید اطمینان حاصل کنید که اپلیکیشن تحت وب شما ریسپانسیو است، به این معنی که به راحتی در صفحه نمایشهای با اندازههای مختلف قابل مشاهده است. طراحی تعاملی یا responsive، وب را قادر میسازد تا در صفحه نمایشهایی با اندازههای مختلف متناسب باشد، و مطالب را به راحتی نمایش دهد.
پیوندهای شکسته
هرگونه لینک خراب در اپلیکیشن تحت وب خود را دوباره بررسی کنید. شما میتوانید از ابزارهایی مانند Ahrefs یا Screaming Frog برای بررسی وب سایت خود و یافتن کامل لینکهای خراب استفاده کنید.
زمان فعال بودن سرور
استفاده از خدمات میزبانی وب معتبر، یک روش طراحی و توسعه خوب است. این به شما کمک میکند که بازدیدکنندگان وب سایت شما در هنگام دسترسی به وب سایت شما خطایی نداشته باشند.
طراحی صفحه کلید کاربرپسند و ناوبری
وب سایتی که برای پیمایش به ماوس وابسته است برای همه قابل دسترس نیست. کاربران با برخی معلولیتها ممکن است برای دسترسی به وب به کمک فناوری کمکی نیاز داشته باشند. این ممکن است شامل نرم افزار تشخیص گفتار، صفحه خوان، و غیره باشد.
از متن Alt روی تصاویر استفاده کنید
رباتهای موتور جستجو نمیتوانند تصاویر را “بخوانند”. در عوض، آنها به متن alt اعتماد میکنند تا به آنها بگویند تصاویر شامل چه مواردی است.
مثال
Facebook.com یک مثال عالی از یک اپلیکیشن تحت وب قابل دسترس است.
- ابتدا برای اندازههای مختلف صفحه بهینه شده است. طرح فیسبوک انعطافپذیر است و با تغییر اندازه صفحه به طور خودکار تنظیم میشود.
- نسخه موبایل سایت دارای رابط کاربری تمیز با بی نظمی کمتر و سلسله مراتب مشخص محتوای آن است. حتی با اتصال به اینترنت همراه کم سرعت نیز به خوبی کار میکند.
- وب سایت فیس بوک فاقد زمان خرابی است، بنابراین آن را به یک بستر خدمات قابل اعتماد تبدیل میکند. این طرح دارای صفحه کلید دوستانه با ناوبری آسان است.
الگوهای طراحی را از نو اختراع نکنید
مطمئناً نمی خواهید یک برنامه وب ایجاد کنید که درک آن برای کاربران دشوار باشد.
تعداد کمی الگوی طراحی در جهان برنامه های وب وجود دارد که اکثر کاربران با آنها آشنا هستند. آن ها میتوانند طراحان را از اختراع مجدد الگوهای کارهای طراحی خود نجات دهند. این الگوها میتوانند به طراحان کمک کنند تا تلاش خود را بر روی حل موارد مشکل متمرکز کنند.
هیچ موردی برای ایجاد مجدد الگوهای طراحی برای هر صفحه وجود ندارد. این موضوع کاربران را گیج خواهد کرد زیرا آن ها باید الگوی جدیدی یاد بگیرند.
الگوی طراحی هر ایده و طرحی که قبلاً مورد استفاده قرار گرفته، قابل استفاده مجدد است ، چیزی مانند مجموعه ای از بهترین روش ها که یک مسئله کاربر محور را حل می کند.
آیا تاکنون توجه کرده اید که چگونه همه سیستم عامل های تلفن همراه مدرن از آیکون ها برای دسترسی کاربران به برنامه ها استفاده می کنند؟
اگر آنها با یک لیست یا یک عنصر UI متفاوت جایگزین شوند چه؟
ممکن است. اما این بدان معناست که کاربران هر بار که دستگاه تلفن همراه خود را تغییر می دهند ، نیاز به یادگیری الگوی جدیدی دارند.
در نهایت ، این امر منجر به ناامیدی کاربران خواهد شد. بنابراین ، چرخ را دوباره اختراع نکنید. بجای:
- طراحی سنتی با طراحی تعاملی
- سایه روی دکمه
- فضای سفید کافی و گوشه های بدون بهم ریختگی
برای کمک به کاربران در یادگیری سریع رابط کاربری خود از الگوهای استفاده شده در برنامه های محبوب استفاده کنید. به عنوان مثال ، استفاده از رنگ های خاص (قرمز برای خطاها و آبی برای پیوندها) و آیکون ها (پاکت نامه ها)
مثال
بررسی کنید که برخی از برنامه ها چگونه دکمه “جلو” خود را همیشه در سمت راست قرار می دهند.
به عنوان مثال ، هنگامی که میخواهید یک پست انتخاب شده را به سطل زباله در Facebook منتقل کنید ، پنجره بازشو سلسله مراتبی از گزینه های مرتب شده بر اساس رنگ و موقعیت را نشان میدهد.
دکمه حرکت آبی رنگ در سمت راست قرار دارد ، در حالی که دکمه لغو با رنگ سفید در سمت چپ نشان داده می شود.
این به کاربران می گوید که هدف اصلی آن ها (انتقال این پست به سطل زباله) آن چیزی است که این پنجره بازشو انجام میدهد.
3. برای وضوح تلاش کنید
وضوح، عنصر حیاتی یک رابط وب قابل استفاده است.
بازدیدکنندگان با در نظر گرفتن برخی اهداف به اپلیکیشن تحت وب شما میآیند. اگر این طراحی باعث حواس پرتی یا گیج شدن آنها شود، زمان بیشتری برای یافتن آنچه در ابتدا برای آن آمدهاند به طول میانجامد، یا حتی ممکن است هدف اولیه خود را فراموش کرده و آن را ترک کنند.
بنابراین، چگونه اپلیکیشن تحت وب شما میتواند طراحی واضح و قابل استفادهای داشته باشد؟
برای ایجاد یک طراحی وب واضح به موارد زیر توجه کنید.
سادگی
یک طراحی ساده روی آنچه مهم است متمرکز میشود. بازدیدکنندگان شما را منحرف نمیکند.
آشنایی
بررسی وب سایتهای دیگر برای الهام گرفتن هیچ مشکلی ندارد. اما بهتر است به آنچه مردم قبلاً میدانند پایبند باشید.
برای مثال، برای بارگذاری پروندهها بکشید و رها کنید و جدیدترین اعلانها را در برنامههای تلفن همراه بکشید و بازخوانی کنید از ویژگیهای استاندارد است. آنها بازدید کنندگان را گیج نخواهند کرد، اما ویژگی جدیدی که اقدام مشابهی انجام میدهد مطمئناً بازدید کنندگان را گیج میکند.
ثبات
در تمام وب سایت خود یک UX سازگار ایجاد کنید تا خیال بازدیدکنندگان خود را راحت کنید. بدون سورپرایزهای غیر ضروری، لطفاً!
بازخورد فوری
بازخورد برای هرگونه تعامل آنلاین بسیار مهم است. در لحظهای که افراد با وب سایت شما ارتباط برقرار میکنند، اطمینان حاصل کنید که موفقیت یا شکست اقدامات آنها در اپلیکیشن تحت وب، نشان داده میشود.
مثال
وب سایت اپل بهترین مثال برای یک اپلیکیشن تحت وب واضح است.
- اپلیکیشن تحت وب دارای رابط کاربری ساده است و بر روی موارد مهم تمرکز دارد.
- ظاهر کلی وب سایت زیبا و مینیمالیستی است. فضای سفید زیادی وجود دارد. فقط محتوای مربوطه ارائه میشود.
- در فهرست بالای ناوبری، لوگو، انتخاب کشور، دسته بندی محصولات اپل، پیوند به صفحه پشتیبانی، عملکرد جستجو و کیف خرید وجود دارد. پاورقی سایت پیوندهای ثانویه کلاسیک مانند شرایط استفاده، خط مشی رازداری و نقشه سایت را در خود جای داده است.
- یک بازدید کننده در سایت هیچ حواس پرتی را احساس نمیکند، و این بسیار ساده است که اهداف خود را در سایت دنبال کند.
- بهعنوان مثال، هنگامیکه کاربر یک دسته محصول خاص مانند ” iPad”را انتخاب میکند، یک نمای کلی از iPadهای مختلف موجود در ناوبری بالا دریافت میکند.
- علاوه بر این، آنها لیست ناوبری را با لیست تمام محصولات مربوط به این گروه دریافت میکنند.
- وضوح در طراحی باعث ایجاد UX آسان در وب سایت برای همه محصولات اپل میشود.
4. نشانهها یا سرنخهای تصویری ارائه دهید
نشانههای تصویری تاکتیکهای قدرتمندی برای جلب توجه کاربران به مناطق مهم در طراحی اپلیکیشن تحت وب شما هستند.
شما میتوانید از تصاویر، نمادها، رنگها و طرح بندیها در وب سایت خود استفاده کنید تا مواردی فراتر از زیبایی را ارائه دهید. آنها میتوانند نشانههای تصویری ارائه دهند. آنها یک طراحی ایستا و غیرشهودی را از یک طراحی هوشمند متمایز میکنند.
همیشه خوب است که به کاربران خود جهت مشخصی بدهید. لطفاً آنها را معلق نگه ندارید.
به خصوص هنگامیکه نوبت به اقدام میرسد یا وقتی معاملهای در حال وقوع است، همیشه باید نشانههای تصویری درباره آنچه اتفاق میافتد وجود داشته باشد.
به یاد داشته باشید که هنگام جلب توجه بازدیدکنندگان وب سایت خود بسیار واضح نباشید.
میتوانید با ظرافت با استفاده از نشانههای بصری این کار را انجام دهید. که طراحی کلی وب سایت شما را بهبود میبخشد و همچنان اثر مورد نیاز را ایجاد میکند.
مثال
به صفحه بارگیری Paypal که در زیر نشان داده شده است نگاه کنید.
آیا متوجه یک نماد متحرک دایرهای شکل شدهاید که در زمان بارگیری وب سایت کمی بیشتر در وب سایتهای دیگر ظاهر میشود؟
این انیمیشن مدور به شما نشان میدهد که بر اساس اقدامی که انجام دادهاید روندی در حال انجام است. سرنخ به شما میگوید صبور باشید و صبر کنید.
همچنین میتوانید از رنگ دکمه تماس برای اقدام در وب سایت خود برای جلب توجه کاربر استفاده کنید. همچنین میتوانید سبک متفاوتی از متن را در دکمه فراخوان برای عمل انتخاب کنید، آنها را پررنگ کنید یا از قلم دیگری استفاده کنید.
5. اعتبار و باور خلق کنید
آیا میدانید چرا اعتبار یکی از جنبههای اساسی وب سایت شما است؟
خب، زیرا نشان میدهد تجارت شما ایمن و قابل اعتماد است.
اما آیا یک وب سایت میتواند قابل اطمینان بودن یک کسب و کار را ثابت کند؟ چطور؟
بله، وب سایت شما میتواند بر اعتبار کسب و کار شما تأثیر بگذارد. این اغلب اوقات اولین توقف برای مشتری احتمالی شما است.
هنگامیکه مشتری از طریق موتورهای جستجو و رسانههای اجتماعی به وب سایت شما میرسد، اولین سؤالی که از ذهن او عبور میکند این است، آیا میتوانم به این تجارت اعتماد کنم؟
بازدیدکنندگان وب سایت شما میتوانند از هر نظر به هر طریقی، از جمله وجود یا نبودن کسب و کار، اعتبار یا کیفیت محتوای شما، در مورد کسب و کار شما بدبین شوند.
وب سایت شما باید نشان دهد شما یک شرکت واقعی با افراد واقعی هستید. مراحل زیر را انجام دهید:
- یک صفحه واضح “درباره ما” طراحی کنید.
- یک آدرس فیزیکی با شماره تماس ذکر کنید.
- اطمینان حاصل کنید که در مورد مطالب خود دقیق هستید. نباید هیچ خطایی داشته باشید، دستور زبان نادرست یا غلط املایی. مطالب را به روز نگه دارید.
- توصیفات شخص ثالث یا تعداد دنبال کنندگان شبکههای اجتماعی خود را نشان دهید.
- سیاست حفظ حریم خصوصی وب سایت خود را منتشر کنید.
- زمان بارگیری وب سایت خود را بهبود ببخشید.
- وب سایت شما باید ایمن باشد.
مثال
مارک MAC در ایجاد اعتبار وب کار بزرگی انجام داده است.
علاوه بر طراحی حرفهای، آنها محتوای با کیفیت بالا برای نمایش محصولات خود ارائه میدهند.
بهعنوان مثال، یک بخش کامل از محتوای چگونگی ایستادن مارک تجاری با تلاش برای دستیابی به دنیای بدون ظلم به حیوانات را پوشش میدهد. همچنین ترکیبات اصلی مورد استفاده در محصولات و بی خطر بودن آنها را برای پوست نشان میدهد.
ارتباط با MAC کار دشواری نیست. این مارک از طریق شبکههای اجتماعی در دسترس است و آدرس فیزیکی و شماره تلفن مکانهای مختلف فروشگاه به راحتی پیدا میشود.
6. عناصر مرتبط گروه
طراحی UI بسیار به اصل مجاورت متکی است، که ما را ترغیب میکند عناصر مرتبط را نزدیک یکدیگر و عناصر غیر مرتبط را جداگانه قرار دهیم.
چرا؟
خوب، زیرا کاربران شما باید بتوانند حدس بزنند که کجا میتوان کنترل یا اطلاعات را پیدا کرد و گروه بندی عناصر مرتبط با هم به اطمینان از وقوع آن کمک میکند.
اگر آنها را گروه بندی نکنید چه اتفاقی میافتد؟
این عناصر ممکن است غیر مرتبط به نظر برسند و به راحتی توسط کاربران نادیده گرفته شوند.
هنگام کار بر روی یک طراحی پاسخگو، به نزدیکی عناصر توجه ویژه داشته باشید. زیرا هرچه با اندازههای مختلف صفحه سازگار شوند، گروه بندیها نیز ممکن است تغییر کنند.
مثال
آیا توجه کردهاید که چگونه ویژگیهایی مانند خروج از سیستم، پروفایل، تنظیمات، تغییر حساب و غیره با هم تعلق دارند و به طور کلی در اطراف یکدیگر قرار میگیرند؟
ویژگیهایی مانند سیاست بازگشت، سیاست حفظ حریم خصوصی، درباره ما همه در کنار هم قرار گرفتهاند.
ما معمولاً آنها را با رنگ، سبک متصل میکنیم یا حتی در یک جعبه قرار میدهیم تا دسته بندی شوند.
بهعنوانمثال، زبانه Account در فیس بوک به شما ویژگیهای مرتبط زیادی را میدهد که در تصویر صفحه همراه با هم جمع شدهاند.
7. راهنمایی بدون مزاحمت ارائه دهید
رابط کاربری اپلیکیشن تحت وب شما باید تا حد ممکن بصری باشد. اما، هر زمان که لازم باشد، وب سایت شما باید یک هل ملایمی را در مسیر درست به کاربران ارائه دهد.
شما میتوانید برای کاربران خود گشت زنی یا تورهای محصول ایجاد کنید.
ایده این است که به کاربران اجازه دهیم خود یاد بگیرند و فقط در صورت لزوم به آنها کمک کنید.
مثال
سایت میکروبلاگینگ Tumblr گزینهای را برای گشت و گذار یا جست و خیز در آن ارائه میدهد.
8. امکان پیمایش Navigation آسان را فراهم کنید
دسترسی آسان به وب سایت کاربران خود را فراهم کنید.
این موضوع به آنها کمک میکند تا به راحتی آنچه را که میخواهند پیدا کنند.
آیا میدانید سناریوی ایده آل چیست؟
وقتی بازدیدکنندگان وارد سایت شما میشوند و برای مرور اطلاعات نیازی به جستجوی پیوند یا دکمه ندارند. Navigation از یک قسمت به قسمت دیگر باید بدون مانع باشد. در اینجا چند نکته برای طراحی پیمایش سایت شما آورده شده است:
- ساختار ناوبری اصلی شما باید ساده باشد.
- پیمایش را در پاورقی سایت خود قرار دهید.
- از یک سری شواهد و اطلاعات متصل به هم در هر صفحه استفاده کنید تا کاربران بتوانند مسیر ناوبری خود را به خاطر بسپارند.
- یک نوار جستجو در نزدیکی بالای سایت خود اضافه کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی با کلمات کلیدی جستجو کنند.
- از ارائه گزینههای Navigation بیش از حد در هر صفحه خودداری کنید.
- در هنگام پیمایش کاربران خود را بسیار عمیق نکنید. بهتر است نقشه خود را بیش از سه سطح عمیق نگه ندارید.
مثال
هنگامیکه یک کاربر از هر وب سایتی بازدید میکند، به دنبال راههایی برای جستجوی اطلاعات هنگام پیمایش است. ساختار اصلی پیمایش وب سایت Hubspot ساده به نظر میرسد و راهی درست را در اختیار کاربران خود قرار میدهد.
ازآنجاکه پیمایش اولیه معمولاً شامل اطلاعات ضروری یک وب سایت است، پیمایش اصلی Hubspot شامل همه گزینههای مهم جستجو، ورود، پشتیبانی مشتری، قیمت گذاری و غیره است.
این موضوع به کاربر کمک میکند تا به راحتی راه خود را پیدا کند، حتی اگر در وب سایت گم شود.
علاوه بر این، این پیمایش همان اطلاعات ریز و متصل به هم را فراهم میکند تا به بازدید کنندگان خود بگویید که در حال حاضر در کجای وب سایت هستند و در صورت لزوم چگونه میتوانند به صفحه اصلی بازگردند.
این نوار جستجو در نزدیکی بالای سایت، جستجوی کلمات کلیدی را برای بازدید کنندگان آسان میکند.
9. سازگاری در طراحی
شما باید ظاهر کلی و احساس وب سایت خود را کاملاً مشابه نگه دارید.
چرا؟
خب، اگر وب سایت شما متناسب نباشد، سرعت پیمایش بازدیدکنندگان را کاهش میدهد و باعث میشود علاقه آنها به وب سایت شما کم شود و آنها وب سایت شما را ترک میکنند.
علاوه بر این، یک سود و صرفه جویی در هزینه با یک طراحی متناسب و سازگار وجود دارد.
بنابراین، اگر اپلیکیشن تحت وب شما از یک رویکرد سازگار استفاده میکند، توسعه دهنده وب شما باید تعداد کمی از الگوهای قابل استفاده مجدد را برای صفحات خود ایجاد کند. این باعث کاهش زمان توسعه وب سایت شما میشود و بنابراین در هزینه شما صرفه جویی میکند.
بنابراین، چه چیزی تحت طراحی ثابت قرار میگیرد؟
- استفاده از رنگهای یکسان در سرتاسر وب سایت.
- فاصله ثابت بین عناصر.
- از پیوندهای درون متنی با رنگهای یکسان استفاده کنید.
- عناوین ثابت در سرتاسر وب سایت.
- منوهای پیمایش در سراسر وب سایت در مکان ثابت و یکسانی قرار میگیرند.
مثال
Airbnb برای همه صفحات “مرکز راهنما” از همان طرح استفاده میکند. با دقت توجه کنید، متوجه خواهید شد که این شرکت در تمام صفحات از همان ترکیب رنگ استفاده کرده است. در استفاده از قلمها، فاصله افقی و عمودی بین عناصر وب سایت و نحوه قرارگیری آنها سازگاری و تناسب وجود دارد.
تصور کنید اگر هر صفحه “مرکز راهنمایی” طرح خاص و منحصر به فرد خود را داشته باشد، کاربر چه چیزی را تجربه خواهد کرد. من مطمئن هستم که چیز خوشایندی نخواهد بود.
10. بارگیری سریع
بیشتر کاربران انتظار دارند یک وب سایت معمولی در عرض 2 ثانیه یا کمتر بارگیری شود. هر چیزی بیش از 2 ثانیه آهسته در نظر گرفته میشود.
آیا شما معتقدید زمان بارگذاری وب سایت فقط به عهده توسعه دهندگان وب است؟
طراحان وب میتوانند تفاوت زیادی در زمان بارگذاری ایجاد کنند.
بیایید یاد بگیریم که چگونه:
- از استفاده از قلمهای نادر خودداری کنید.
- از دکمههای شبکههای اجتماعی استفاده منطقی کنید. –استفاده بیش از حد از افزونههای رسانههای اجتماعی باعث تأخیر میشود.
- اندازه تصویر خود را بهینه کنید.
- با ارائه انیمیشنهای جذاب، زمان انتظار کاربر را مدیریت کنید.
مثال
یکی از بهترین نمونههای شرکتهایی که سرعت وب سایتهای خود را بهبود بخشیدهاند Walmart است. این شرکت پس از افزایش سرعت وب سایت خود، از بهبود در تبدیل و درآمد خبر داده است.
این شرکت اطمینان حاصل کرده است که از فونتهای ساده در وب سایت خود استفاده کنند و فونتهای نادر و فانتزی ندارند. استفاده عاقلانه از تعداد دکمههای شبکههای اجتماعی نمایش داده شده وجود دارد.
Walmart فقط از افزونههای ضروری رسانههای اجتماعی استفاده کرده است که برای یک سایت تجارت الکترونیکی استفاده شده است – Facebook، Twitter، Pinterest، YouTube و Instagram.
هر جا محتوای وب سایت بسیار زیاد باشد، از آکاردئون برای تقسیم بندی و ساختار چنین محتوایی استفاده میشود. خواهید دید که آنها به صورت دکمههای «بیشتر بخوانید» طراحی شدهاند. آکاردئون انتخاب مناسبی برای کاهش زمان بارگیری وب سایت است.
بنابراین میتوانید ببینید، اصول مختلفی برای طراحی و توسعه برنامههای وب وجود دارد که تجربه کاربر بهتر را ترجیح میدهند.
با خیال پردازی یک اپلیکیشن تحت وب مدرن و قدرتمند ایجاد کنید
اگر میخواهید یک اپلیکیشن تحت وب برای تجارت خود ایجاد کنید یا قصد دارید یک برنامه قدیمی را دوباره طراحی کنید، با ما در تماس باشید.
ما به شما کمک خواهیم کرد تا یک اپلیکیشن تحت وب بر اساس بهترین روشهای طراحی ایجاد کنید.
ما یک آژانس توسعه و طراحی اپلیکیشن تحت وب و موبایل هستیم که طرحهای دیجیتالی قابل توجه برای شرکتهای مختلف داریم. بیاید باهم صحبت کنیم.
نظرات
0 دیدگاه