8 مورد از بهترین ابزار مدیریت شبکههای اجتماعی
ابزار مدیریت شبکههای اجتماعی میتوانند به شما در سرمایه گذاری کمک کنند. ارقام اخیر نشان میدهد که حدود 63 درصد از مشاغل کوچک از رسانههای اجتماعی به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده میکنند و به راحتی میتوان دلیل آن را تشخیص داد. حضور رسانههای اجتماعی به مشاغل کوچک اجازه میدهد تا در همان جایی که هستند با مشتریان صحبت کنند.
با وجود بسیاری از شبکههای اجتماعی برجسته، مدیریت چندین حساب در شبکههای اجتماعی مختلف میتواند یک کابوس مطلق باشد. به هر حال، صاحبان مشاغل باید زمان و انرژی لازم را برای ورود به چندین حساب رسانههای اجتماعی پیدا کنند، برای هر کدام یک پست بنویسند و در صورت نیاز در طول روز برنامه ریزی کنند. این امر به سادگی برای بسیاری از مشاغل کوچک که با تعداد انگشت شماری از کارکنان فعالیت میکنند امکانپذیر نیست. با در نظر گرفتن این موضوع، بسیاری از مشاغل کوچک به پلتفرمهای مدیریت رسانههای اجتماعی روی میآورند که به آنها اجازه میدهد یک استراتژی جامع رسانههای اجتماعی ایجاد کنند که بتوانند همه آنها را در یک مکان مدیریت کنند.

8 مورد از بهترین ابزار مدیریت شبکههای اجتماعی در سال 2021
- بهترین بهطورکلی: Sprout Social
- بهترین برای تجزیه و تحلیل: Hootsuite
- بهترین ابزار همه کاره: Zoho
- بهترین برای اتوماسیون: MeetEdgar
- بهترین برای همکاری تیم بزرگ: Loomly
- بهترین برای ادغام: Sendible
- بهترین از نظر بودجه: بافر
- بهترین برای تیمهای کوچک: SocialPilot
Sprout Social
Sprout Social را به دلیل قابلیت استفاده از پلتفرم، ویژگیهای انتشار و تجزیه و تحلیل در همه بسترهای مهم رسانههای اجتماعی، به عنوان بهترین در میان کل ابزارها انتخاب کردیم. این ارائه دهنده همچنین یکی از طولانیترین دورههای استفاده آزمایشی رایگان را ارائه میدهد.
نکات مثبت
- داشبورد کاربر عالی به شما امکان میدهد شبکههای اجتماعی خود را در یک مکان مدیریت کنید
- از ابزارهای بهینه سازی رسانههای اجتماعی استفاده کنید.
- تجزیه و تحلیل و گزارشات به شما در مدیریت مشارکت کاربر و بازگشت سرمایه (ROI) کمک میکند
- ابزارهای زمانبندی، ایجاد پستها را ساده میکند.
- دارای دوره آزمایشی رایگان 30 روزه
نکات منفی
- برنامه استاندارد با 99 دلار در ماه شروع میشود که به طور قابل توجهی بالاتر از رقبا است.
- محدودیت در تعداد پروفایلهای اجتماعی که میتوانید مدیریت کنید.
همچنین Sprout Social را بر اساس مجموعهای از ابزارهای زمان بندی و تجزیه و تحلیلهایی که ارائه میدهند، و همچنین برنامه تلفن همراه آنها برای iOS و Android به همراه ابزارهای تبلیغاتی پولی آنها برای کمک به شما در افزایش ماهرانه پستهای فیس بوک، به عنوان بهترین گزینه برای مشاغل میتوان انتخاب کرد. یکی از مزایای عمدهای که با Sprout Social به دست میآورید یک دوره استفاده آزمایشی رایگان 30 روزه با هر یک از برنامههای آنها است. اگر از ارزش این نرم افزار مطمئن نیستید، این دوره آزمایشی رایگان به شما یک ماه زمان میدهد تا آن را امتحان کنید.
این نرم افزار در حال حاضر از همه سیستم عاملهای اصلی رسانههای اجتماعی؛ فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، Google+، LinkedIn و Pinterest پشتیبانی میکند؛ که این امر این ابزار را به یک انتخاب عالی برای مدیریت همه کاره تبدیل میکند.
سه برنامه پرداخت برای انتخاب وجود دارد:
- استاندارد با 99 دلار در ماه
- حرفه ای با 149 دلار در ماه
- پیشرفته با 249 دلار در ماه
Sprout Social میگوید برنامه حرفهای آنها بسیار محبوب است زیرا به شما امکان میدهد حداکثر 10 حساب رسانه اجتماعی را در یک مکان مدیریت کنید.
این طرح همچنین دارای یک جعبه اجتماعی همه کاره است که به شما امکان میدهد تمام پیامهای رسانههای اجتماعی خود را بخوانید، تقویم محتوای اجتماعی، گزارش پاسخ و زمان تجزیه و تحلیل، ابزارهای تجزیه و تحلیل هشتگهای توییتر و بسیاری از ابزارهای ارزشمند دیگر. با هر یک از برنامههای آنها، همچنین یک برنامه تلفن همراه دریافت میکنید که میتوانید از آن برای مدیریت حسابهای رسانههای اجتماعی خود در هرجایی استفاده کنید.
برنامه استاندارد Sprout Social فقط 99 دلار در ماه است و بسیاری از ویژگیهای برنامه حرفهای را شامل میشود، اما اگر این گزینه را انتخاب کنید فقط میتوانید حداکثر پنج نمایه اجتماعی را مدیریت کنید.

Hootsuite
Hootsuite برای ابزارهای ردیابی و تجزیه و تحلیل رتبههای بالایی کسب میکند. این نرم افزار به شما امکان میدهد روندها و تعامل را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل کنید. ابزارهای تجزیه و تحلیل آنها اعم از ارسال منظم و تبلیغات رسانههای اجتماعی است.
نکات مثبت
- طرح رایگان در دسترس است
- برنامههای حرفهای فقط با 29 دلار در ماه شروع میشود
- آزمایشی 30 روزه رایگان در دسترس است
- Hootsuite به بیش از 20 شبکه اجتماعی از جمله Facebook، Twitter، Instagram، LinkedIn، YouTube و Pinterest متصل میشود
نکات منفی
- برخی از گزارشهای تحلیلی با هزینه اضافی هستند.
- برنامه رایگان شامل ابزارهای محدودی است.
- اگر تعداد زیادی پروفایل اجتماعی دارید یا هر ماه مبلغ قابل توجهی را صرف تبلیغات میکنید، این برنامهها میتوانند هزینه بر باشند.
Hootsuite به دلیل داشتن برخی از جامعترین ابزارهای تجزیه و تحلیل و ردیابی رسانههای اجتماعی که در بازار امروز را ارائه میدهند، از جمله گزارشهای قابل تنظیم و گزارش بهره وری تیم، به عنوان بهترین گزینه برای تجزیهوتحلیل انتخاب شده است. با این حال، شما همچنین میتوانید به ازای هر گزارش برای گزارشات ROI پولی و ارگانیک، معیارهای رقابتی و ابزارهای گوش دادن اجتماعی (social listening tools) پرداخت کنید. در حالی که پرداخت هزینه بیشتر برای تجزیه و تحلیل و گزارش دهی میتواند باعث افزایش هزینه Hootsuite شود، دسترسی به این اطلاعات میتواند برای مشاغلی که در اکثر تلاشهای بازاریابی خود به شبکههای اجتماعی متکی هستند بسیار مهم باشد.
Hootsuite یک برنامه آزمایشی رایگان در دسترس دارد، اگرچه موارد موجود در برنامه رایگان محدود است، و شما فقط میتوانید سه نمایه اجتماعی را مدیریت کنید.
این ارائه دهنده دارای سه گزینه پولی است:
- یک برنامه حرفه ای با 29 دلار در ماه
- یک برنامه تیمی با 129 دلار در ماه
- یک طرح تجاری با 599 دلار در ماه
Hootsuite همچنین برنامههای قابل تنظیم برای مؤسسات بزرگتر یا پیچیدهتر را نیز ارائه میدهد، اگرچه قیمتها میتواند متفاوت باشد.
طرح حرفهای مبتدی میتواند گزینه مناسبی برای مشاغل کوچک باشد زیرا به شما امکان میدهد 10 نمایه اجتماعی را در یک مکان مدیریت کنید. شما همچنین زمان بندی نامحدودی دریافت میکنید، اگرچه محدود به یک کاربر هستید. برنامه تیم برای حداکثر سه کاربر در دسترس است و میتوانید حداکثر 20 نمایه اجتماعی را در یک مکان مدیریت کنید.
توجه داشته باشید که همه برنامههای Hootsuite دارای پیامهای اجتماعی نامحدود، زمان بندی خودکار نامحدود، تقویم انتشار، صندوق ورودی اجتماعی و بسیاری ابزارهای دیگر است. همچنین میتوانید هر برنامهای را به مدت 30 روز به صورت رایگان امتحان کنید، که اگر ترجیح میدهید قبل از خرید آن را امتحان کنید، مزیت عمدهای محسوب میشود.

Zoho
Zoho به عنوان ابزاری همهجانبه که مصرف کنندگان میتوانند برای مدیریت جنبههای اجتماعی تجارت خود در یک مکان و مدیریت ایمیل، پروژهها، حسابداری و وبینارهای خود استفاده کنند، ابزاری برجسته است.
نکات مثبت
- Zoho یک محصول CRM ارائه میدهد که به شما امکان میدهد ایمیل، پروژهها، حسابداری و موارد دیگر را زیر یک چتر مدیریت کنید.
- میتوانید بستر مدیریت رسانههای اجتماعی آنها را که با تمام شبکههای اصلی رسانههای اجتماعی کار میکند، ادغام کنید.
- برنامه ریزی رسانههای اجتماعی برای افراد از 10 دلار در ماه شروع میشود
- طرح رایگان در دسترس است
نکات منفی
- برنامههای آژانسها از 200 دلار در ماه شروع میشود که از طرفی گران قیمت است.
- برنامهها برای افراد و مشاغل فقط شامل دو تا سه نفر از اعضای تیم است و کاربران بیشتری نیاز به هزینه ماهانه اضافی دارند
Zoho بر اساس ارائه محصول CRM که علاوه بر نرم افزار مدیریت رسانههای اجتماعی ارائه میدهند به عنوان بهترین ابزار همه کاره، در نظر گرفته میشود. میتوانید از Zoho برای ذخیره و مدیریت ایمیل خود، ایجاد و نظارت بر محصولات و کار حسابداری همه در یک مکان استفاده کنید. Zoho همچنین نرم افزار جامع مدیریت رسانههای اجتماعی را ارائه میدهد که میتوانید جداگانه آن بخرید یا برای مدیریت کامل همه را در یک مکان ادغام کنید. وقتی صحبت از نرم افزار مدیریت رسانههای اجتماعی آنها میشود، Zoho دو برنامه برای مشاغل و افراد ارائه میدهد:
- یک برنامه استاندارد با 10 دلار در ماه
- یک برنامه حرفهای با 25 دلار در ماه
هر دو برنامه به شما امکان میدهد پستها را در چندین سیستم عامل منتشر کرده و زمان بندی کنید، به گزارشهای خلاصه و تجزیه و تحلیل دسترسی پیدا کنید و به یکپارچه سازی Bitly و کوتاه کننده URL دسترسی داشته باشید. با این حال، برنامه استاندارد برای یک نام تجاری و حداکثر دو نفر از اعضای تیم است، در حالی که برنامه حرفهای میتواند حداکثر توسط سه نفر از اعضای تیم استفاده شود. هر دو برنامه همچنین به شما امکان میدهند اعضای تیم اضافی یا کانالهای اجتماعی را با هزینه اضافی، اضافه کنید.
همچنین، توجه داشته باشید که یک برنامه رایگان با عملکرد محدود نیز در دسترس قرار میدهد. با برنامه رایگان Zoho، به یک عضو تیم و نام تجاری دسترسی خواهید داشت و امکان انتشار چندین پست در یک مکان را خواهید داشت. Zoho همچنین نرم افزار رسانههای اجتماعی را برای آژانسهایی ارائه میدهد که حداقل 10 برند مختلف را زیر چتر تجاری خود مدیریت میکنند.

MeetEdgar
MeetEdgar به دلیل ویژگیهای اتوماسیون و زمان بندی خود معروف است. آنها حتی ارسال مداوم را ارائه میدهند، به این معنی که آنها به طور خودکار پستهای مربوطه را در حسابهای رسانههای اجتماعی شما تنظیم و اشتراک گذاری میکنند.
نکات مثبت
- اتوماسیون عالی و ویژگیهای زمان بندی به شما امکان میدهد رسانههای اجتماعی خود را تنظیم کرده و آن را فراموش کنید
- دوره استفاده آزمایشی رایگان به مدت هفت روز
- تجزیه و تحلیل برای مشارکت و پاسخ
- برنامه Edgar Lite فقط با 19 دلار در ماه شروع میشود
نکات منفی
- فقط با فیس بوک، توییتر، لینکدین، یوتیوب، پینترست و اینستاگرام ادغام میشود.
- مقرون به صرفه ترین برنامه که فقط به شما امکان میدهد با سه شبکه کار کنید
- صندوق ورودی مرکزی برای پیام یا مدیریت نظرات وجود ندارد.
MeetEdgar برای ارائه بهترین اتوماسیون برنده میشود زیرا آنها برای کمک به مشاغل با محدودیت زمانی برنامه ریزی شدهاند تا حسابهایشان را خودکار کنند. این نرم افزار به شما امکان میدهد با استفاده از یک برنامه افزودنی به مرورگر، پستهایی ایجاد کنید، برنامه ریزی بر اساس دسته بندی تنظیم کنید که در وقت و تلاش شما صرفه جویی میکند و ارسال مداوم را انجام دهید که تضمین میکند همیشه مخاطبان خود را درگیر کنید.
با MeetEdgar، شما همچنین میتوانید به یک کتابخانه محتوای نامحدود دسترسی پیدا کنید، که پلتفرم آن را از طرف شما تغییر داده و برای شما برنامه ریزی میکند. همچنین میتوانید حساب خود را برای بارگذاری خودکار جدیدترین مطالب خود تنظیم کنید و میتوانید از کوتاه کننده پیوندهای خودکار استفاده کنید که هنگام اشتراک گذاری مطالب خود در رسانههای اجتماعی به شما در صرفه جویی در فضا کمک میکند.
MeetEdgar دو برنامه اصلی ارائه میدهد:
- یک برنامه ادگار لایت با 19 دلار در ماه
- یک برنامه ادگار با 49 دلار در ماه
هر دو برنامه ابزارهای مشابهی را ارائه میدهند، اگرچه برنامه Edgar Lite فقط به شما امکان میدهد با سه حساب رسانه اجتماعی ادغام شوید. در طرح گرانتر همچنین 1000 برنامه زمانبندی مکرر در هفته در مقایسه با 10 ساعت در برنامه ادگار لایت ارائه میدهد.
در هر صورت، میتوانید MeetEdgar را به مدت هفت روز به صورت رایگان امتحان کنید.
Loomly
Loomly به دلیل داشتن برنامههای جامع برای تیمهای حداکثر 26 نفر، بهترین انتخاب برای همکاری در یک تیم بزرگ است. همه برنامهها همچنین دارای ویژگیهای اصلی مانند هدف گیری مخاطب، پیش نمایش پست، انتشار خودکار، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر هستند.
نکات مثبت
- آن را به مدت 15 روز رایگان امتحان کنید.
- برنامههای پایه فقط از 25 دلار در ماه شروع میشود
- همه محتواهای اجتماعی خود را در یک مکان مدیریت و به اشتراک بگذارید.
- بهینه سازی پستها در زمان واقعی
نکات منفی
- برنامه ریزی برای تیمهای بزرگ میتواند پرهزینه باشد.
- شرکتهایی که هزینه تبلیغات زیادی دارند ممکن است مجبور شوند بدون توجه به اندازه تیم خود، طرح خود را به یک طرح گرانتر ارتقا دهند.
Loomly یک گزینه عالی برای تیمهای بزرگ است که میخواهند در یک استراتژی رسانههای اجتماعی همکاری کنند. در حالی که برنامه اصلی آنها فقط برای حداکثر دو کاربر قابل دسترسی است، برنامه سطح بالای آنها برای مشاغل میتواند شامل 26 نفر باشد.
برنامههای اصلی Loomly شامل موارد زیر است:
- یک برنامه پایه برای دو کاربر با 25 دلار در ماه
- یک برنامه استاندارد برای شش کاربر با 57 دلار در ماه
- یک برنامه پیشرفته برای حداکثر 16 کاربر با 119 دلار در ماه
- یک طرح حق بیمه برای حداکثر تا 26 کاربر با 249 دلار در ماه.
با این حال، این قیمت فقط در صورتی قابل پرداخت است که هزینه یک سال مدیریت را از قبل پرداخت کنید. اگر بخواهید هزینه برنامه خود را به صورت ماهانه پرداخت کنید، هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد. هنگام مقایسه گزینهها، همچنین توجه داشته باشید که هر ردیف نرم افزار مدیریت دارای محدودیتی برای هزینه تبلیغات است، بنابراین اگر کسب و کار شما 5000 دلار یا بیشتر برای تبلیغات با فیس بوک هزینه میکند، باید از طرح Premium استفاده کنید.
همه برنامههای Loomly به شما امکان میدهند محتوای نامحدود ارسال کنید و دارای ویژگیهای اصلی مانند هدف گیری مخاطبان، انتشار خودکار، حمایت از پست، ردیابی تعامل و تجزیه و تحلیل اولیه داشته باشید. همچنین با هر یک از برنامههای آنها به مشتریان خدمات چت و ایمیل ارسال خواهید کرد. یک دوره آزمایشی رایگان 15 روزه نیز صرف نظر از اینکه چه لایهای از پوشش را میخواهید امتحان کنید، در دسترس است.

Sendible
Sendible بر اساس تعداد زیادی از پلتفرمهایی که میتوانید از آنها استفاده کنید، به عنوان بهترین برای ادغام انتخاب شده. به عنوان یک مشتری Sendible، میتوانید با Facebook، Twitter، Instagram، LinkedIn، Google My Business (GMB)، Pinterest، YouTube، WordPress، Medium، Tumblr، Canva، Google Analytics، Google Drive، Slack و موارد دیگر یکپارچه سازی انجام دهید. در مجموع، Sendible به شما امکان میدهد با 26 سیستم عامل یا ابزار مختلف ادغام یا یکپارچه سازی را انجام دهید.
نکات مثبت
- گزینههای ادغام بیشتر از سایر ارائه دهندگان
- داشبورد مفید رسانههای اجتماعی به شما امکان میدهد،عملکرد اجتماعی خود را در یک مکان نظارت کنید
- برنامههای استارت از 24 دلار در ماه شروع میشود
- در صورت پرداخت هزینه یک سال مدیریت از قبل میتوانید 15٪ صرفه جویی کنید.
- آزمایشی 14 روزه رایگان در دسترس است
نکات منفی
- برنامههای اساسی فقط برای یک کاربر است
- گزینه رایگان در دسترس نیست
Sendible از نظر یکپارچگی رتبه برتر را در رتبه بندی کسب میکند، زیرا به شما امکان میدهد با تمام شبکههای برتر رسانههای اجتماعی و همچنین ابزارهای محبوب مانند Canva، Google Analytics و Slack همگام سازی کنید. این ویژگی به شما امکان میدهد تقریباً تمام جنبههای استراتژی رسانههای اجتماعی خود را در یک مکان مدیریت کنید و در طول مسیر خود صرفه جویی کنید.
Sendible چهار برنامه برای شرکتهای با اندازههای مختلف ارائه میدهد:
- یک برنامه استارت با 24 دلار در ماه
- یک طرح محبوب با 84 دلار در ماه
- یک طرح رشد با 169 دلار در ماه
- یک طرح بزرگ با 254 دلار در ماه
با این حال، برای تأمین این قیمتهای پایین، باید هزینه یک سال دسترسی به نرم افزار را بپردازید، در غیر این صورت ماهانه حدود 15 درصد بیشتر برای برنامه خود هزینه خواهید کرد.
همه برنامههای Sendible شامل حداکثر 10 صف، انتشار محتوا، ابزارهای گردش کار، برنامه ریزی انبوه، ابزارهای کلمات کلیدی و صندوق ورودی برای تعامل و نظارت است. با این حال، برنامههای گرانتر شامل صفهای بیشتر، کاربران بیشتر و شامل تعداد بیشتری از نمایههای اجتماعی برای اهداف مدیریتی میشود.
خبر خوب این است که همه برنامههای مدیریت رسانههای اجتماعی از Sendible یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه ارائه میدهند.
Buffer
بافر یکی از گزینههای خوب دیگر است، زیرا برنامههای آنها فقط از 15 دلار در ماه شروع میشود و گرانترین برنامه آنها فقط 99 دلار در ماه هزینه دارد. میتوانید هر طرح Buffer را به مدت 14 روز رایگان امتحان کنید، و یک برنامه رایگان برای یک کاربر وجود دارد که به شما امکان میدهد به سه کانال اجتماعی دسترسی داشته باشید و 10 پست برنامهریزی شده ایجاد کنید.
نکات مثبت
- شروع برنامهها از 15 دلار در ماه است
- طرح آزمایشی 14 روزه رایگان در دسترس است
- برای Instagram، Facebook، Twitter، LinkedIn و Pinterest کار میکند.
نکات منفی
- به اندازه رقبا با سیستم عاملهای اصلی ادغام نمیشود (یعنی با YouTube کار نمیکند)
- گران ترین برنامهها فقط تا شش کاربر را شامل میشود.
بافر بهترین گزینه از نظر بودجه برای مشاغل کوچک با تعداد کمی کارمند است که میخواهند رسانههای اجتماعی را بدون برنامه مدیریت گران قیمت مدیریت کنند. آنها یک برنامه رایگان ارائه میدهند که به یک کاربر اجازه میدهد به سه کانال اجتماعی دسترسی داشته باشد. با این حال، شما همچنین میتوانید گزینههای زیر را داشته باشید:
- ماهانه 15 دلار برای طرح Pro با حداکثر هشت کانال اجتماعی برای یک کاربر
- 65 دلار در ماه برای طرح حق بیمه برای حداکثر هشت کانال اجتماعی برای حداکثر دو کاربر
- 99 دلار در ماه برای طرح کسب و کار بپردازید تا 25 کانال اجتماعی برای شش کاربر.
در هر صورت، میتوانید از یک دوره آزمایشی 14 روزه برای شروع استفاده کنید و همه برنامهها به شما امکان میدهند پستها را مستقیماً در پلت فرم برنامه ریزی کنید. از دیگر مزایای اصلی برنامههای بافر میتوان به ابزار زمان بندی ارسال، تصاویر کوچک تصویر سفارشی، ابزار نمایش تقویم و برچسب گذاری در اینستاگرام اشاره کرد. همه برنامهها همچنین دارای یک افزونه مرورگر، دسترسی به یک برنامه تلفن همراه، احراز هویت دو مرحلهای، پشتیبانی از رسانههای اجتماعی و ایمیل و دسترسی به جامعه Buffer هستند.

SocialPilot
میتوان گفت SocialPilot برای تیمهای کوچک بهترین است زیرا برنامه حرفهای سطح پایین آنها حداکثر سه کاربر را مجاز میکند. در مقابل، بسیاری از برنامههای نرم افزاری رقیب فقط به یک کاربر اجازه میدهند که مقرونبهصرفهترین برنامه خود را داشته باشد.
نکات مثبت
- مقرون بهصرفهترین طرح برای حداکثر سه کاربر در دسترس است
- در صورت پرداخت هزینه یک سال قبل از استفاده، تخفیف وجود دارد
- دوره آزمایشی 14 روزه رایگان در دسترس است
- حداقل 25 حساب رسانههای اجتماعی را با هر برنامهای مدیریت کنید
- SocialPilot با LinkedIn، Instagram، Twitter، TikTok، Facebook، Pinterest، Google My Business، Vk و Tumblr کار میکند
- میتواند با Canva، Bitly، Zapier، Box و موارد دیگر ادغام شود.
نکات منفی
- باید هزینه را یک سال پیشاپیش با کمترین قیمت بپردازید
- برنامههای اساسی شامل ابزارها یا ویژگیهای زیادی نیستند
- هر طرح تعداد پستهایی را که میتوانید در روز منتشر کنید محدود میکند.
SocialPilot بهترین گزینه برای مشاغلی است که خواهان دسترسی به نرم افزار مقرون به صرفه رسانههای اجتماعی برای بیش از یک کاربر هستند. این امر بر اساس این واقعیت است که برنامه حرفهای آنها فقط با 25 دلار در ماه به سه کاربر اجازه میدهد، دسترسی داشته باشند.
در مجموع، سه طرح در دسترس است. شما میتوانید:
- یک برنامه حرفهای حداکثر برای سه کاربر و حداکثر 25 حساب رسانه اجتماعی با 25 دلار در ماه
- یک برنامه تیم کوچک برای حداکثر پنج نفر از اعضای تیم و حداکثر 50 حساب رسانههای اجتماعی با 41،66 دلار در ماه
- برای یک آژانس ثبت نام کنید. با حداکثر 10 عضو تیم و حداکثر 100 حساب رسانه اجتماعی با هزینه 83.33 دلار در ماه برنامه ریزی کنید.
فقط به یاد داشته باشید که برای دسترسی به این قیمت ویژه، باید یک سال دسترسی اولیه را پس از 14 روز دوره آزمایشی پرداخت کنید.
همه برنامههای SocialPilot دارای ویژگیهایی مانند زمانبندی نامحدود، برنامه ریزی انبوه، دسترسی به تجزیه و تحلیل رسانههای اجتماعی، افزونه مرورگر و پشتیبانی مشتری است. برنامههای سطح بالاتر SocialPilot به شما امکان میدهد کاربران بیشتری داشته باشید، حسابهای اجتماعی بیشتری را زیر نظر داشته باشید، حسابهای تبلیغاتی فیس بوک بیشتری را مدیریت کنید و به ویژگیهای خاصی مانند ابزارهای مدیریت مشتری دسترسی پیدا کنید.
توجه داشته باشید که برنامههای SocialPilot محدودیتی در تعداد پستهایی که میتوانید در روز منتشر کنید تعیین کرده است. برنامه حرفهای آنها فقط به شما امکان میدهد تا 200 پست در روز ارسال کنید، برنامه تیم کوچک شما را به 500 پست در روز محدود میکند و برنامه آژانس شما را به 1000 پست در روز در کل مشتریان خود محدود میکند.
نظرات
0 دیدگاه