سئو سایت در قزوین | بهینه سازی تخصصی و افزایش بازدید سایت

سمانه پرهیزکار

مشتریان امروزی به موتورهای جستجو اعتماد می کنند تا به آن ها کمک کنند هرچیزی را از غذاهای پیشنهادی رستوران گرفته تا ارائه دهندگان نرم افزار خاص را پیدا کند.
این یعنی صرف نظر از چیزی که بیزینس شما ارائه می دهد، مخاطب هدف شما احتمالا در جستجوی محصولات یا سرویس هایی مانند شما در موتورهای جستجوگری مثل گوگل است. و اگر می خواهید آن ها را به سایت تان جذب کنید، نیاز به بهینه سازی موتور جستجو دارید.
اما اگر زمان زیادی را صرف تحقیق در مورد روش های بازاریابی دیجیتالی کرده باشید ، احتمالا باید درمورد سئو شنیده باشید. وقتی این موضوع را بپذیرید، سوال منطقی بعدی این است که چطور بهینه سازی موتور جستجو را انجام دهید. به همین دلیل است که ما در این صفحه دقیقا توضیح می دهیم که چه چیزی باعث می شود که سئو اینقدر مهم باشد و چطور تیم سئو سایت در قزوین می تواند به دیده شدن سایت و یا برند شما کمک کند.
اگر شما هم وب سایتی دارید که برای دیده شدن در نتایج صفحه اول گوگل نیاز به بهینه شدن دارد و یا در فکر راه اندازی یک وب سایت برای کسب و کار خود هستید، آژانس دیجیتال مارکتینگ آدم برفی می تواند در زمینه سئو سایت در قزوین به شما کمک کند.

جهت مشاوره و اطلاع از هزینه های سئو سایت در قزوین می توانید با آژانس دیجیتال مارکتینگ آدم برفی در ارتباط باشید: 

028-33222873
0936-1911468

سئو سایت در قزوین

معرفی سئو

بهینه سازی موتور جستجو یا سئو ، یک استراتژی برای بهبود رتبه بندی سایت در نتایج موتور جستجو است. این کار شامل شناسایی کلیدواژه ها و عبارت هایی است که مخاطب هدف شما وقتی به دنبال محصولات یا سرویس هایی مثل شما هستند، از آن ها استفاده می کنند؛ سپس برای رتبه بندی بهتر در این موارد جستجو شده کار می کنند. برای اطلاع بیشتر از مزایای که سئو می تواند برای کسب و کار شما داشته باشد با تیم سئو سایت آدم برفی در قزوین همراه باشید:

سئو چطور عمل می کند؟

موتورهای جستجویی مثل گوگل و Bing از ربات ها برای بررسی صفحات وب استفاده می کنند ، از سایتی به سایت دیگر می روند، اطلاعاتی درمورد پیج ها جمع آوری می کنند و آن ها را در یک ایندکس ذخیره می کنند. سپس الگوریتم ها پیج های درون ایندکس را تجزیه و تحلیل می کنند، صدها فاکتور رتبه بندی یا سیگنال را درنظر می گیرند تا ترتیب پیج هایی که باید در نتایج جستجو برای یک جستجوی معین نمایش داده شوند را مشخص کنند.
الگوریتم های جستجو طوری طراحی شده اند که پیج های مرتبط و معتبر را بالا بیاورند و تجربه ی کاربری مفیدی برای کاربران فراهم کنند. بهینه سازی سایت و محتوای تان با درنظر گرفتن این فاکتورها می تواند به پیج های شما کمک کند تا در نتایج جستجو رتبه بهتری داشته باشند.

 چرا وب سایت شما به بهینه سازی (سئو) نیاز دارد

امروزه سئو یک بخش اساسی از هر استراتژی بازاریابی موثر است. اما برای نشان دادن اهمیت واقعی آن، بیایید چند دلیل را که باید سایت خود را بهینه سازی کنید باهم بررسی کنیم.

می تواند کمک کند برندتان را بسازید

گرچه برندسازی اغلب به عنوان یک استراتژی بازاریابی سنتی تر درنظر گرفته می شود و سئو کاملا در دسته بازاریابی دیجیتال قرار می گیرد ، اما هردوی آن ها گام های مشابهی دارند. در برندسازی لازم است درنظر بگیرید که شما چه چیزی ارائه می کنید و دیگران چه چیزی درمورد آن می گویند.
و وقتی به گام هایی که در بهینه سازی سایت طی می شوند نگاهی بیندازید، فاکتورها مشابه هستند. شما لازم است محتوا تولید کنید که همسو با نیازهای مخاطب تان و سلایقش باشد، سپس راه هایی برای گرفتن لینک به این محتوا از سایت های دیگر پیدا کنید.

اگر زمانی که استراتژی سئوی خود را ایجاد می کنید این رابطه را به خاطر داشته باشید، می توانید کلیدواژه هایی را انتخاب کنید و محتوایی بسازید که همسو با تصویری باشد که می خواهید برندتان داشته باشد. پس حضور آنلاین شما، برندسازی ایده آل تان را منعکس می کنند و به شما کمک می کند آن را در مورد مخاطب هدف خود انجام دهید.

سایت سئو شده ترافیک بیشتری به دست می آورد

در ظاهر هدف بهینه سازی سئو این است که رتبه بندی سایت تان را در نتایج جستجو بهبود بخشد. اما فراتر از این، هدف از دستیابی رتبه بندی بهتر ، جذب ترافیک بیشتر است، و ایده آل این است که این ترافیک را به مشتریان بالقوه و یا واقعی تبدیل کنیم. و اگر ازین موضوع تعجب کرده اید باید بگوییم که این واقعا عملی است. برای مثال، نگاهی به گزارش ترافیک اورگانیک از سایت زیر بیندازید.

افزایش بازدید سایت در قزوین

بعد از یک دوره ی یکساله، ترافیک سایت جدید این برند از صفر به 100 هزار بازدیدکننده افزایش پیدا کرد، و همه بخاطر سئو بود. اگر می خواهید کاربران بیشتری را به سایت تان بیاورید، سئو بهترین راه برای دستیابی به این هدف است.

با سئو لازم نیست برای جایگاه تبلیغات (ad space) هزینه پرداخت کنید

یکی از بزرگترین مزایای سئو این است که نیازی به پرداخت هزینه برای جایگاه تبلیغات ندارد. در نظر بگیرید که کمپین های تبلیغاتی سنتی چگونه عمل می کنند. شما مکانی را که می خواهید برندتان در آن ظاهر شود تعیین می کنید، چه در یک کانال تلویزیونی خاص یا ایستگاه رادیویی باشد و یا در صفحات یک مجله یا روزنامه.
سپس به آن شرکتی که آن رسانه را در اختیار دارد برای جای دادن آگهی خود، پول پرداخت می کنید. شما احتمالا برای اینکه آگهی شما برای مدت زمان مشخصی پخش شود یا در شماره های مشخصی از نشریه چاپ شود هزینه پرداخت می کنید. به محض اینکه این دوره به پایان برسد، تبلیغات شما دیگر نمایش داده نخواهد شد و کسب نتایج برای بیزینس شما متوقف می شود.

حالا صفحات مختلفی را که در نتایج موتور جستجو ظاهر می شوند، در نظر بگیرید.

سئو و تبلیغات گوگل

دو مورد بالایی نوشته شده در لیست در این اسکرین شات از نوع تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) هستند که تگ تبلیغات در کنارشان وجود دارد.

درست مانند کمپین های تبلیغاتی سنتی، به دست آوردن یکی از این جایگاه ها نیازمند پرداخت هزینه های فزاینده ای است. البته اگر با این روش آشنا باشید می دانید که تبلیغ کنندگان فقط زمانی هزینه پرداخت می کنند که یک کاربر روی تبلیغ کلیک کرده و از سایت شان بازدید کند. به همین دلیل مطمئنا این روش مزیت بیشتری نسبت به روش های سنتی دارد. اما بازهم هر بازدیدکننده هزینه ای دارد و هر زمان که تبلیغ کننده کمپین خود را متوقف کند، نمایش آگهی متوقف می شود. اما سایت هایی که در نتایج اورگانیک نشان داده می شوند، درست در زیر این تبلیغات، هیچ پولی برای این رتبه بندی ها پرداخت نکرده اند.

آن ها احتمالا مقدار معقولی زمان و پول را صرف ساخت پیج هایی کرده اند که در این مکان ها رتبه بندی می شوند، این سایت ها در صفحه ی اول نمایش داده می شوند چون الگوریتم گوگل فکر می کند این پیج ها برای کاربران ارزشمند هستند. درنتیجه آن ها بدون پرداخت هزینه در حال دریافت ترافیک هستند.

کمک می کند مخاطب هدف تان سایت شما را پیدا کند

سئو می تواند به بیزینس شما کمک کند در صورتی که مخاطب هدف تان فعالانه در جستجوی اطلاعات است، سایت شما در معرض دید او قرار بگیرد. و این را درنظر بگیرید که استفاده ی خریداران از موتورهای جستجو برای پیدا کردن اطلاعات درمورد محصولات و سرویس ها چقدر رایج است، این یک فرصت بزرگ است.

درواقع 62% از خریداران وقتی می خواهند در ابتدا درمورد یک بیزینس، محصول یا سرویس بیشتر بدانند در موتورهای جستجو تحقیق می کنند و 41% از آن ها وقتی آماده ی خرید هستند از موتورهای جستجو استفاده می کنند. این یعنی اگر شما می خواهید بیزینس تان بخشی از روند تحقیق آنلاین یک کاربر باشد، باید بیزینس شما در نتایج جستجو برای کلیدواژه های مرتبط با محصولات یا سرویس هایی که ارائه می دهید، نشان داده شود.

به علاوه بر طبق همان نظرسنجی قبلی، 48% از خریداران ترجیح می دهند از وب سایت رسمی یک بیزینس بازدید کنند تا در مورد آن ها بیشتر بدانند. بنابراین داشتن حضور آنلاین قوی نه تنها به شما کمک می کند که به اهداف بازاریابی خود دست پیدا کنید، بلکه به مخاطب هدف تان امکان تحقیق و خرید به روش خودشان را می دهد.

مقبولیت و اعتبار شما را بیشتر می کند

اینترنت به طور چشمگیری روند فروش را برای بسیاری از بیزینس ها تغییر داده است. دلیلش این است که امروزه مشتری ها به منابع مفید بسیاری دسترسی دارند که به آن ها کمک می کند قبل از صحبت با نماینده ی فروش، در مورد گزینه هایی که در اختیار دارند آگاهی کسب کنند. و با بهینه سازی سئو، می توانید بخشی از این روند آگاهی بخشی باشید.

این امر به ویژه در صورتی صادق است که فعالیت های سئوی خود را با بازاریابی محتوا ترکیب کنید. هنگام ایجاد محتوای آموزنده و ارزشمند، این فرصت را دارید که در اوایل مرحله ی تحقیق ، در مشتریان بالقوه اعتماد و اعتبار ایجاد کنید. در این جا نحوه ی کلی عملکرد سئو را برایتان روشن می کنیم:

ابتدا یک کاربر با جستجوی اطلاعات مربوط به حوزه کاری شما و دیدن یکی از منابع شما در نتایج جستجو، سایت تان را پیدا می کند.

سپس آن ها آن منبع را می خوانند. اگر آن را دوست داشته باشند ممکن است آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و در لیست ایمیل شما اشتراک(subscribe) ایجاد کنند. اینجاست که روند کار کمی کند می شود.

ممکن است کاربر طی چندماه آینده چندین بار به سایت شما برگردد و محتوای ایمیل شما را مرتبا بخواند بدون اینکه اقدامی انجام دهد. و اگر به روند فروش سنتی عادت کرده اید، این می تواند ناامیدکننده باشد. اما با هر محتوایی که آن ها بخوانند ، شما برند خود را به عنوان یک منبع اطلاعات مقبول و معتبر معرفی می کنید.

سپس هنگامی که سرانجام آن ها آماده ی خرید یا صحبت با نماینده فروش هستند، دقیقا می دانند که به کدام شرکت مراجعه کنند ، و این کار پس از تمام اطلاعات مفیدی که قبلا به طور رایگان ارائه کرده اید، بسیار راحت تر خواهد بود.

به شما کمک می کند از رقبای خود جلوتر باشید

وقتی سایت خود را بهینه سازی می کنید، نه تنها در حال تلاش برای بهبود رتبه بندی سایت تان در صفحات نتایج هستید بلکه در حال جلو زدن از رقبای خود نیز هستید. کافیست فرض کنید اولین نتیجه در هر صفحه ی نتایج مشخص، به طور متوسط 20.5% از کلیک ها را بدست می آورد. بعد از آن ، نتیجه ی دوم 13.32% و سومی 13.14% را به دست می آورد. این یعنی همانطور که در نتایج جستجو بالاتر بروید، درصد بیشتری از کلیک ها را برای کلیدواژه های هدف به دست می آورید و رقبای شما درصد کمتری کسب می کنند.

تجربه ی کاربری را بهبود می بخشد

هدف نهایی گوگل ارائه بهترین نتایج ممکن برای کاربرانشان است.  در نتیجه ، بسیاری از به روزرسانی های الگوریتم آنها متمرکز بر این هستند که کاربران را به سمت سایت هایی هدایت کنند که نه تنها محتوای مرتبط ارائه می دهند ، بلکه یک تجربه کاربری عالی نیز دارند.
 به همین دلیل امروزه ، عوامل فنی مانند سازگاری با تلفن همراه ، قابلیت استفاده و سرعت سایت بسیار بیشتر از گذشته در رتبه بندی نقش دارند.  اگرچه این بدان معنی است که بهینه سازی سایت شما ممکن است کمک کمی حرفه ای تری لازم داشته باشد ، اما به این معنی نیز هست که شما به طور مداوم تجربه کاربری سایت خود را بهبود می بخشید.  و وقتی تأثیری را که تجربه کاربری بر روی تبدیلات (تبدیل مشتری احتمالی به خریدار) دارد در نظر می گیرید ، این می تواند در دراز مدت بر فروش و درآمد شما تأثیر بسزایی بگذارد.

اندازه گیری آن راحت است

در آخر ، یکی از بزرگترین مزایای سئو این است که می توانید تقریباً همه جنبه های نتایج خود را اندازه بگیرید.  برخلاف روش های سنتی ، که اغلب بر بررسی ارتباط بین کمپین های تبلیغاتی و فروش متکی هستند ، به راحتی می توانید بازدهی را که از سرمایه گذاری سئو خود دریافت می کنید ، مشاهده کنید.

 شما می توانید از ابزارهایی مانند Google Analytics برای نظارت بر ترافیک ، منابع ارجاع ، تبدیل و هر معیار دیگری که برای بیزینس شما مهم است استفاده کنید.  از این طریق می توانید به درستی ارزیابی کنید که چه چیزی مفید است و چه چیزی مفید نیست و مطمئن شوید که حتتما بودجه بازاریابی خود را به استراتژی هایی اختصاص می دهید که بیشترین تأثیر را در مهمترین اهداف شما دارند.

شرکت سئو سایت در قزوین

همکاران ما در تیم سئو سایت در قزوین می توانند در کار سئو به شما کمک کنند تا با بهره مندی از مزایای سئو به اهداف بیزینس خود دست پیدا کنید.

تیم آدم برفی با سالها تجربه در این زمنه می تواند به شما کمک کند. اگر مخاطب هدف خود را نمی شناسید و نمی دانید که کاربران شما را با چه کلماتی به دنبال خدمات شما هستند، تیم سئو آدم برفی در شهر قزوین می تواند به شما کمک کند. جهت مشاوره با ما تماس بگیرید.


برچسب ها:

    نظرات


    0 دیدگاه