راه هایی که برای افزایش بازدید سایت خود حتما باید بدانید

عاطفه آقایی

افزایش بازدید سایت بعد از طراحی  و راه اندازی یک سایت مهمترین کاری است که هر صاحب سایتی باید انجام دهند. در واقع شما چه صاحب یک کسب و کار آنلاین یا محلی باشید یا برای ارائه اطلاعات یا خدمات وب سایت خود را را اندازی کرده باشید، یا به هر دلیلی سایت خود را راه اندازی کرده اید، باید به فکر بالا بردن بازدید سایت خود باشید.

ترافیک هر سایت که همان وقتی است که مخاطب شما در سایت شما می گذراند مانند یک سرمایه مهم برای شماست. سرمایه ای که با مدیریت درست و کاربردی سایت تان و با درنظر گرفتن نکات کاربردی و اساسی می توانید به آن دست یابید و این سرمایه را افزایش دهید.

هرچقدر هم شما یک وب سایت عالی از هر نظر داشته باشید، تا زمانی که بازدید کننده ندارید یا ترافیک سایت واقعی ندارید ، زحماتتان بی فایده است.

یکی از مهم ترین دلایل عدم موفقیت کسب و کار های آنلاین هم همین نداشتن ترافیک کافی است. به خاطر وجود مدیرانی که به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در بالا بردن ترفیک و بازدید سایت ناتوان اند.

 در این مقاله ما سعی کرده ایم که با بررسی ومعرفی رشو های مختلف به شما کمک کنیم تا راه هایی را که می توانید از آن برای بالا بردن ترافیک و بازدید سایت تان استفاده کنید را معرفی کنیم، تا از آن ها برای افزایش بازدی سایت تان و رونق کسب و کارتان استفاده نمایید. پس تا انتها با ما همراه باشید.

روش های افزایش یازدید سایت

روش های افزایش بازدید سایت

روش های متفاوتی جهت افزایش بازدید سایت وجود دارد که از برخی از آن ها رایگان و برخی نیازمند پرداخت هزینه هستند. ما در اینجا به معرفی انواع این روش ها می پردازیم تا شما با توجه به نیاز وشرایط خود روش هایی را انتخاب و استفاده نمایید.

تولید محتوا

تولید محتوای خوب و قوی  اصول و ویژگی هایی دارد که یک متخصص تولید محتوا یا تولید کننده محتوای با تجربه  بایستی با رعایت آن ها بازدید کنندگان را ترغیب به ورود به سایت شما و استفاده از ان نمایید. گوگل به محتوای تولیدی شما ارزش می دهد و بر اساس آن شما را به مخاطبانتان معرفی می کند.

تولید محتوای به روز و متناسب با سایت شما، کمک می کند سایت شما به روز باشد همچنین بیشتر توسط گوگل نمره بگیرد . البته که این محتوا باید ویژگی هایی داشته باشد.

ویژگی های محتوای خوب

  • استفاده از کلمات کلیدی مناسب
  • استفاده از عناوین جذاب
  • استفاده متناسب از کلمات کلیدی در متن
  • استفاده از تصویر و رسانه در محتوا
  • غیر تکراری  و جذاب
  • لینک دهی مناسب
  • بهینه سازی و پیاده سازی اصول سئو

سئو سایت

سئو سایت یکی از مهم ترین بخش های اثر گذار بر روی بازدید سایت شماست. سئو سایت  که همان بهینه سازی سایت است می تواند روی جذب مخاطب توسط گوگل بسیار اثر گذار باشد. زیرا سایت های بهینه در موتورهای جستجو بهتر دیده می شوند.

این کمک می کند تا سایت شما به طرز موثرتری به مخاطب هدف تان نشان داده شود. مخاطب هدف برای شما مخاطبی است که برای دریافت محصول یا خدمات شما، حاضر به پرداخت هزینه به شماست. و تمام هدف شما نیز از راه اندازی سایت رسیدن به این مخاطبان بدون محدودیت زمانی و مکانی است.

 سئو سایت شامل بخش های مختلف زیادی است که نیاز به یک مقاله جداگانه دارد. اما بدانید که مواردی از جمله رابط کاربری قوی ( که شامل کاربر پسند بودن محیط سایت) ، سرعت سایت، سئو داخلی و خارجی و … می شود.

زمانی که سایت شما کند باشد مخاطب برای ورود به سایت شما صبر نمی کند و به سایت دیگری برای رفع نیاز خود مراجعه می کند.

اگر مخاطب در سایت شما گیج شود ، رقبتی به ماندن در سایت ندارد و سریع خارج می شود. این ها چیز هایی است که برای نگداشتن مخاطب در سایت تا رسیدن به هدفتان نیاز دارید.

استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف

امروزه بیشتر افراد زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی مختلف می گذرانند. ساخت صفحه هایی در این شبکه های  اجتماعی جهت معرفی خود و سایت تان کمک می کند تا افرادی که در این شبکه ها با شما در ارتباط اند یا شما را می شناسند به سایت شما سر بزنند.

در این سایت ها می توانید با تولید محتوای ویدئویی و یا پادکست و … که مطلوب مخاطبان این شبکه هاست، مخاطبان خود را جذب و سپس به سمت سایت خود هدایت کنید.

استفاده از ریپورتاژ آگهی

یکی از راه های افزایش بازدید از سایت که باید برای ان هزینه کنید، خرید ریپورتاژ اگهی است. که اگر این کار را به درستی و اصولی انجام دهید ، برایتان دو مزیت به همراه دارد. مزیت اول افزایش بازدید  و ترافیک سایت شما و مزیت دوم ایجاد بک لینک است که کمک می کند گوگل به سایت شما اعتبار دهید . همین امر خود مجددا باعث افزایش معرفی سایت توسط گوگل به مخاطبان و افزایش بازدید سایت شما می گردد.

اما برای رسیدن به این اهداف شما باید چند نکته را در خرید ریپورتاژ آگهی رعایت کنید. اول انتخاب یک سایت درست برای خرید ریپورتاژ است. شما با انتشار یک مطلب مهندسی در یک سایت پزشکی به جایی نمی رسید. انتخاب سایتی که در حوزه کاری شما معتبر و دارای بازدید بالا باشد مهم است. موضوع ریپورتاژ شما باید از جهات مختلف جهت گرفتن توجه و بازدید مخاطبان مناسب و دارای متنی قوی باشد.

زمان دادن ریپورتاژ نیز مهم است. با دادن ریپورتاژ های مختلف بدون هدف و زمانبندی مناسب فقز پولتان را هدر میدهید.

ایجاد بک لینک

بک لینک ها قسمت مهمی از سئو سایت هستند، که نقش مهمی در ایجاد اعتبار سایت برای گوگل و افزایش بازدی سایت دارد. هنگامی که سایت دیگری به شما لینک می دهد، سیگنال هایی را به گوگل ارسال می کند که می گوید این سایت معتبر است. البته باید بدانید که ارسال لینک در کامنت ها و یا تبلیغات موقت بک لینک حساب نمی شود و گوگل ارزشی برای اینگونه لینک ها قائل نیست و حتی ممکن است به سایت شما امتیاز منفی بدهد.

به کمک بک لینک های موجود در سایت اولیه، بازدید کنندگانی که به این سایت ها وارد شده اند می توانند با کلیک بر روی لینک موجود در صفحه میزبان به سایت شما بیایند و به سایت شما سر بزنند.

استفاده از خبرنامه ایمیلی

یکی دیگه از روش های افزایش بازدید سایت، ارسال ایمیل های خبرنامه به اعضای سایت است. در این روش بازدید گنندگان جدیدی وارد سایت شما نمی شوند. اما بازگشت بازدید گنندگان سابق به سایت شما به افزایش ترافیک روزانه سایت و اعتبار سایت تان می افزاید.

شما می توانید با گرفتن اطلاعات بازدید کنندگان تان و ارسال خبرنامه ایمیلی به ایجاد  بازدیدکنندگان وفادار و افزایش بازدید سایتتن کمک کنید. از بازدید کنندگان سایت خود بخواهید در خبرنامه ایمیلی شما عضو شوند. کسانی که در خبرنامه شما عضو می شوند اکثرا به سایت شما و محتوای آن علاقه مندند. این کار کمک می کند، بسیاری از بازدید کنندگانی که بعد از خروج از سایت تان ، شما را فراموش می کنندف شما را به یاد بیاورند. بسیاری از سایت ها از همین راه ترافیک روزانه پایداری برای خود ایجاد می کنند.


برچسب ها:

    نظرات


    0 دیدگاه
    instagram logo call button