... وبلاگ ...
کسب درآمد از یوتیوب یک رویا نیست. بااینحال، مانند همه مشاغل، به مهارت، اشتیاق و زمان نیاز دارد. در این مقاله اطلاعات مفیدی در مورد برنامه یوتیوب پیدا خواهید کرد، نحوه باز کردن کانال و نحوه کسب درآمد از یک ویدئو را خواهید فهمید. علاوه بر درآمد کلاسیک به ازای هر بازدید، فهرستی از روشهای […]
بیشتر مردم از آنجایی که آشنا با کسب و کار اینترنتی و آنلاین نیستند فکر میکنند کسب و کار اینترنتی مخصوص افراد تنبل است. اما این تفکر اشتباه است. چرا که افرادی که در این زمینه دانش و مهار کافی دارند موفق هستند. یک نکته جالب در مورد کسب و کار اینترنتی و آنلاین این […]
برندینگ بزرگترین دارایی یک شرکت است. بنابراین، باید به طور مستمر از آن مراقبت شود تا اطمینان حاصل شود که قابل مشاهده و درک صحیح توسط مصرف کنندگان است. تمرکز بر بهبود دیده شدن برند و – در میان گروه هدف نه تنها موقعیت بازار را تقویت میکند، بلکه تاثیر مثبتی بر عملکرد شرکت در […]
امروزه کسبوکارها اغلب به مشتریان از نظر بخش خود فکر میکنند، آیا آنها B2B هستند یا B2C؟ اما اگر بخواهیم تعاملاتی ایجاد کنیم که منجر به نتایج شود، آیا واقعاً این راه روبهجلو است؟ بازاریابی انسان به انسان (H2H) بهترین راه برای برجسته شدن در بازار رقابتی امروزی است. بازاریابی مدرن گاهی اوقات میتواند مانند […]
در سالهای اخیر، به نظر میرسد مشتریان بیش از هر زمان دیگری به دنبال تجربه هستند. اما در دنیایی که تجربیات دیجیتالی و دنیای واقعی هیجانانگیزتر از همیشه در دسترس هستند، معروفشدن بدون تلاش عمدی دشوار است. برندها یا مجموعههایی که میتوانند تجربیات مشتری برجسته را تسهیل کنند، همانهایی هستند که خود را متمایز میکنند […]
وب سایت شما احتمالاً مهمترین دارایی بازاریابی شما است و یکی از بزرگترین محرکهای سرنخ برای کسب و کار شما است. از آنجایی که وب سایت یک بخش بسیار مهم در بازاریابی و کار است، بسیار مهم است که به درستی انجام شود و هیچ عیب و ایرادی نداشته باشد. احتمالا سوالی که در ذهن […]
بعد از این که گوگل از الگوریتم پنگوئن رونمایی کرد، در آپدیت جدید آن ویژگی ضد اسپم آن را فعال کرد. بعد فعال کردن این ویژگی یک بخشی به اسم واکنش دستی به آن اضافه کرد. هدف گوگل از این کار این بود که، لینکهای غیر واقعی و غیر کارآمد را حذف کند. در این […]
روانشناسی فروش در دهه اخیر کاملاً تغییر کرده است و اکثر شرکتها از استراتژیهای فروش مختلفی مانند: فروش مشاورهای، فروش اسپین، Cross Seling و غیره استفاده میکنند. حتی قبل از هر چیز، مهم است که درک کنیم که همه تصمیمات بر اساس مغز است و ناخودآگاه هدایت میشوند. هر چقدر هم که این واضح باشد، […]