چگونه ریپورت اینستاگرام را برطرف کنیم؟
اینستاگرام یک برنامه رایگان و آنلاین اشتراک گذاری عکس و یک پلت فرم شبکه اجتماعی است که در سال 2012 توسط فیس بوک خریداری شد. اینستاگرام به کاربران این امکان را میدهد که عکسها و فیلمهای کوتاه را از طریق یک اپلیکیشن موبایل ویرایش و آپلود کنند. کاربران میتوانند برای هر پست خود یک عنوان اضافه کنند و از هشتگها و برچسبهای جغرافیایی مبتنی بر مکان برای فهرستبندی این پستها استفاده کنند که توسط سایر کاربران درون برنامه قابل جستجو کنند. همچنین میتوانند در صورت برچسب گذاری با استفاده از هشتگ یا برچسب جغرافیایی توسط عموم مشاهده شود. در این مقاله قصد داریم درمورد رفع ریپورت اینستاگرام بیشتر توضیح دهیم. با ما همراه باشید.
کاربران همچنین میتوانند پیج خود را پرایوت کنند تا فقط دنبال کنندگان آنها بتوانند پستهای آنها را مشاهده کنند. همانند سایر پلتفرمهای شبکههای اجتماعی، کاربران اینستاگرام میتوانند پستهای دیگران را لایک کنند، نظر بدهند و ذخیره کنند. همچنین از طریق ویژگی دایرکت اینستاگرام برای دوستان خود پیامهای خصوصی ارسال کنند. عکسها را میتوان در یک یا چند سایت رسانه اجتماعی دیگر، از جمله توییتر، فیس بوک و تامبلر با یک کلیک به اشتراک گذاشت. اینستاگرام نه تنها ابزاری برای افراد، بلکه برای مشاغل نیز است. برنامه اشتراک گذاری عکس به شرکتها این فرصت را میدهد که یک حساب تجاری رایگان برای تبلیغ برند و محصولات خود راه اندازی کنند. شرکتهایی که حسابهای تجاری دارند به معیارهای تعامل و تأثیر رایگان دسترسی دارند.
همانطور که گفتیم؛ اینستاگرام یک پلتفرم محبوب برای اشتراک گذاری تصاویر و ارتباط با سایر نقاط جهان است. این تجربه کاربری عالی را برای شما فراهم میکند. و میتوانید روزانه از حجم زیادی از ترافیک لذت ببرید. اگر با اکانت اینستاگرام خود با مشکل مواجه شدید، همیشه میتوانید آن را به اینستاگرام گزارش دهید. نکات زیر ممکن است به شما کمک کند در مورد حساب اینستاگرام خود کمک بگیرید.
چگونه مشکل ریپورت اکانت اینستاگرام را برطرف کنم؟
قبل از تماس با اینستاگرام، باید مطمئن شوید که اکانت شما مشکل ندارد. چند راه برای حل رفع ریپورت اینستاگرام وجود دارد که میتوانید از آنها برای برطرف شدن مشکل استفاده کنید. اقدامات زیر را در نظر بگیرید؛
دستگاه خود را مجدداً راه اندازی کنید و سعی کنید دوباره وارد حساب کاربری خود شوید. از دوستان خود بپرسید که آیا آنها نیز با همین مشکل روبرو هستند. اگر از برنامه اینستاگرام استفاده میکنید، به مرورگر تغییر دهید. اگر از مرورگر استفاده میکنید، به برنامه بروید. برنامه را حذف کرده و دوباره در دستگاه خود نصب کنید. اگر مطمئن هستید که مشکل از سمت شما نیست، برای کمک با اینستاگرام تماس بگیرید. اگر از نسخه برنامه استفاده میکنید، این مراحل را برای گزارش مشکل دنبال کنید.
برنامه را باز کنید و به پروفایل خود بروید. سپس روی سه نقطه افقی در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. روی «پشتیبانی» کلیک کنید. سپس بر روی گزینه “گزارش مشکل” کلیک کنید. ممکن است گزینهای برای «ارسال بازخورد» یا «گزارش مشکل» دریافت کنید. دوباره بر روی گزینه “گزارش مشکل” کلیک کنید. مشکل خود را تا حد امکان با جزئیات توضیح دهید. اگر تیم فنی تمام اطلاعات مربوطه را نداشته باشد، ممکن است نتوانند کمک مورد نیاز شما را ارائه دهند. حتی اگر از مرورگر استفاده میکنید، برنامه خود را با اینستاگرام ریپورت کنید. وقتی اینستاگرام را باز میکنید، باید دکمه «پشتیبانی» را در پایین صفحه ببینید.
گزارش مشکلات دیگر به اینستاگرام
اگر مشکلات دیگری دارید، بسته به ماهیت مشکل میتوانید آنها را گزارش کنید. اینستاگرام از شما میخواهد که در فرمهای تکمیلی به چند سؤال پاسخ دهید. تا جایی که میتوانید فرمها را با جزئیات پر کنید. پاسخهای خود را مختصر اما مفصل بیان کنید. در صورت گزارش تخلف از سیاستهای اینستاگرام، سیاستهای دقیق را مشخص کنید. موارد زیر برخی از مسائلی است که ممکن است گزارش دهید.
چگونه مشکل هک شدن اکانت را به اینستاگرام گزارش دهیم؟
در صورتی که اکانت شما هک شده است، میتوانید با کلیک بر روی گزینه “Hacked Account” به اینستاگرام گزارش دهید. زمانی که مشکلی را گزارش کردید، باید منتظر بمانید تا حل شود. حتی اگر بازخوردی از اینستاگرام دریافت نکنید، آنها شکایات شما را در نظر خواهند گرفت. اگر در عرض هفت روز مشکل شما حل نشد، میتوانید دوباره آن را گزارش دهید. میتوانید هر چند وقت یکبار مشکل را گزارش کنید تا زمانی که راه حلی به دست آورید.
چرا باید مشکل ریپورت را به اینستاگرام را گزارش کنیم؟
اگر میخواهید رفع ریپورت اینستاگرام کنید، باید آن را به اینستاگرام گزارش دهید. در غیر این صورت، شما همچنان این مشکلات را خواهید داشت. مشکلات حساب شما ممکن است افزایش یابد. فکر نکنید اگر شکایت کنید، تدابیری در کار نیست. اینستاگرام به هر گزارشی که میدهید میرسد و آن را حل میکند. میتوانید به خدمات مشتریان اینستاگرام اعتماد کنید. آنها تمام تلاش خود را برای اطمینان از امنیت کاربران و عملکرد مناسب برنامه انجام میدهند. میتوانید از آن مطمئن باشید، به رفع همه مشکلات کمک میکند. اینستاگرام یک شماره گزارش به شما میدهد تا بتوانید هر گزارشی را که ارسال میکنید ردیابی کنید. با این شماره گزارش میتوانید وضعیت شکایت خود و کل روند را رصد کنید. هنگامی که شکایت شما بررسی یا حل شد، یک ایمیل دریافت میکنید. اگر از نتیجه راضی نیستید میتوانید یک رپورتاژ جدید اینستاگرام بسازید و اطلاعات دقیقتری ارائه دهید تا رفع شود.
نظرات
0 دیدگاه