طراحی سایت شرکت‌های تولیدی

دلارام کشاورز

یک وب‌سایت عالی می‌تواند یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی شما باشد که به جذب مشتریان، ایجاد اعتماد و در نهایت کسب سود بیشتر در تجارت جدید کمک می‌کند. نکته‌ای که باید بدانید این است که طراحی سایت شرکت‌های تولیدی دارای نکات ظریفی است که باید برای رسیدن به نتایج بالا رعایت شود.

خریداران حتی قبل از اینکه به سراغ شما بیایند می‌خواهند در مورد شرکت، محصولات و خدمات شما اطلاعات کسب کنند، به همین دلیل مهم است که مکانی به‌روز داشته باشید که تمام اطلاعات شما را به‌راحتی در دسترس داشته باشد. (علاوه بر این، طبق یک نظرسنجی صنعتی اخیر، استفاده از وب‌سایت سال‌به‌سال توسط تولیدکنندگان و شرکت‌های صنعتی که با خریداران و مشتریان بیشتری در ارتباط هستند، به طور قابل‌توجهی افزایش‌یافته است!)

به‌عنوان یک شرکت تولیدی، شما به وب‌سایتی نیاز دارید که به‌وضوح نوآوری و تخصص فنی شما را به نمایش بگذارد تا مشتریان با تیم فروش شما تماس بگیرند. چه در حال طراحی یک وب‌سایت جدید باشید و چه به‌روزرسانی‌های متمرکز بر کاربر در سایت فعلی خود، این نکات به شما کمک می‌کند تا وب‌سایت تولیدی خود را به یک ابزار بازاریابی قدرتمند تبدیل کنید.

طراحی سایت شرکت‌های تولیدی

نکات طراحی سایت شرکت‌های تولیدی

نکته اول: باید قابل‌اعتماد باشید!

هنگامی که در حال طراحی ظاهر و نمای کلی وب‌سایت خود هستید، باید کاری کنید که تجارت واقعی شما را منعکس کند. به‌عنوان‌مثال، سالن‌های تولید مواد غذایی می‌توانند رنگ و تصاویر زیادی را نشان دهند. به‌عنوان یک تولیدکننده، می‌توانید از پس‌زمینه‌های روشن، متن تک‌رنگ و رنگ‌های لوگوی خود برای جذب بازدیدکنندگان و ایجاد ظاهری مدرن و قابل‌اعتماد استفاده کنید.

نکته دوم: از تصاویر باکیفیت بالا استفاده کنید

وب‌سایت شما مکان مناسبی برای به اشتراک گذاشتن عکس‌های امکانات و کارکنان شما است.

عکس‌ها نباید چیز خیره‌کننده‌ای باشند یا بیش از حد اغراق کننده باشند، اما باید ارزش‌های تجاری شما را منعکس کنند؛کارگران خوشحال، کارآمدی، محصولات باکیفیت، رضایت مشتری و موارد دیگر. با رعایت تصاویر مناسب در طراحی سایت شرکت‌های تولیدی، حتی می‌توانید اعتمادی را که از مرحله قبل نسبت به سایت حرفه‌ای خود ایجاد کرده‌اید، تقویت کنید!

نکته سوم: رنگ‌های خود را هماهنگ کنید

رنگ نقش مهمی در سایت‌ها ایفا می‌کند و زمانی که آن را درک کردید، می‌توانید از این ابزار قدرتمند به نفع خود استفاده کنید. رنگ‌های آبی اعتماد و اقتدار را تقویت می‌کنند، مشکی انحصاری را نشان می‌دهد و قرمز احساسات را برمی‌انگیزد و توجه را به خود جلب می‌کند. حتی با استفاده از این سه رنگ، می‌توانید هر صفحه در سایت خود را به‌گونه‌ای طراحی کنید که بازدیدکنندگان خاصی را به‌درستی هدف‌گیری، راهنمایی و تبدیل کنید تا نتیجه نهایی شما افزایش یابد.

نکته چهارم: محتوای مناسب و باکیفیت داشته باشید

وب‌سایت شما اغلب نقطه تماس اولیه با مشتری است، بنابراین باید در سه زمینه اصلی ظاهر، محتوا و عملکرد، تأثیر اولیه خوبی داشته باشد.از نظر ظاهری، طراحی وب‌سایت ساده، کارآمد و از نظر زیبایی‌شناسی، کسب‌وکار شما را حرفه‌ای‌تر از سایتی درهم‌وبرهم می‌کند.برای محتوا، مطمئن شوید که سایت شما به‌وضوح آنچه شرکت شما انجام می‌دهد، از جمله تجربه و مهارت‌های فنی را توضیح می‌دهد.

نکته پنجم: کاربری سایت باید راحت باشد

از نظر عملکرد، بسیار مهم است که سایت یکپارچه کار کند، نه‌تنها برای اینکه بازدیدکنندگان سایت شما تجربه کاربری خوبی داشته باشند، بلکه برای القای اعتمادبه‌نفس در توانایی شما برای محصول یا خدماتی که ارائه می دهید .یافتن آنچه را که به دنبال آن هستند برای بازدیدکنندگان سایت آسان کنید. بازدیدکنندگان وب‌سایت شما باید بتوانند قابلیت‌های شما را بررسی کنند یا به‌راحتی محصولی را جستجو کنند. 

اگر شرکت شما مبتنی بر محصول است، مطمئن شوید که دسته‌بندی‌های محصول شما کامل و سازمان‌دهی شده‌اند، و امکان بررسی سریع برای مشاهده گزینه‌های خاص‌تر را ارائه دهید.

اگر انتخاب زیادی از محصولات دارید، مطمئن شوید که می‌توان آنها را به‌راحتی با کلمه کلیدی، شماره قطعه یا سایر عوامل کلیدی جستجو کرد.

هم از نظر تجربه کاربری و هم از نظر بهینه‌سازی موتورهای جستجو ترجیح داده می‌شود که برای هر محصول یا دسته‌بندی یک صفحه جداگانه داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که هر صفحه محصول حاوی اطلاعات و مواد لازم مرتبط است، از جمله برگه‌های مشخصات، راهنمای سفارش، بروشورها، دستورالعمل‌های استفاده و غیره.

 نکته شش: با مخاطب هدف خود صحبت کنید

زمانی که مشتری در حال بررسی چند شرکت تولیدی است، محتوای متفکرانه و مدون که به طور خاص مخاطبان شما را هدف قرار می‌دهد، به وب‌سایت شما کمک می‌کند تا از رقبا متمایز شوید. هنگام تولید محتوا برای وب‌سایت خود، همیشه شخصیت مشتری یا خریدار موردنظر خود را در نظر داشته باشید و اطلاعاتی را درج کنید که به آنها در دستیابی به اهدافشان کمک می‌کند. به عنوان‌مثال، اگر مهندسان مخاطبان اصلی شما هستند، چه جزئیاتی به آنها کمک می‌کند بفهمند آنچه را که به دنبال آن هستند یافته‌اند؟ 

هنگامی که مخاطبان خود را شناسایی کردید، مطمئن شوید که محتوایی تولید می‌کنید که مطابق با نیازهای آن‌ها باشد، از جمله اطلاعات کلیدی مانند زمان تحویل، نرخ مشتری، دقت پردازش، کیفیت محصول و نحوه حمل‌ونقل و غیره.

نکته هفتم: در محتوا از سود مشتری یاد کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای نشان‌دادن اینکه مشتریان چگونه می‌توانند از محصولات شما سود ببرند، این است که نشان دهید مشتریان فعلی یا گذشته چگونه از خدمات تولیدی شما به نفع خود استفاده کرده‌اند. برای همین موضوع در طراحی سایت شرکت‌های تولیدی، باید بخش‌هایی برای این کار در نظر گرفته شود. شما 4 روش برای نمایش کارهای گذشته خود در وب‌سایت تولیدی خود:

  1. چگونه یک چالش خاص را برای یک مشتری حل کرده‌اید
  2. توصیفات مشتری، به‌صورت مکتوب یا ویدئویی
  3. عکس‌ها یا ویدیوهای محصولات شما در حال عمل
  4. نظرات مشتریان، هم در سایت خود و هم در شبکه های اجتماعی

وجود این نوع محتوا در سایت شما تأیید ارزشمندی بر کیفیت کار شما خواهد بود.

Website design of manufacturing companies

با طراحی سایت شرکت‌های تولیدی تماس با شما را آسان کنید

هنگامی که مشتری مطالب شما را مطالعه کرد، گام بعدی این است که با تیم فروش خود تماس بگیرید. با داشتن فراخوان استراتژیک برای اقدام در هر صفحه، این فرایند را ساده کنید. از کلمات عملی مانند “درخواست قیمت” “ارسال درخواست” یا “بخش سفارش” استفاده کنید تا به طور کامل آنچه را که کاربر در آینده تجربه خواهد کرد، به اشتراک بگذارید.

فرم‌های تماس خود را برای قابلیت استفاده بهینه کنید:

  • مکانی برای پیوست کردن فایل‌های PDF برای سفارش‌های خرید یا طرح‌های اولیه بگنجانید.
  • به یاد داشته باشید که به‌طورکلی، فرم‌های کوتاه‌تر احتمال بیشتری دارد که پر شوند.
  • یک صفحه تشکر (برای پیگیری بازاریابی) و یک ایمیل تشکر در نظر بگیرید.
  • فراموش نکنید که برخی از افراد ترجیح می‌دهند مسائل را با یک انسان واقعی در میان بگذارند. اطمینان حاصل کنید که هدرو فوتر شما دارای یک شماره‌تلفن تماس است، به‌خصوص در دستگاه‌های تلفن همراه.

6 نوع محتوایی که هر وب‌سایت تولیدی باید داشته باشد

محتوا می‌تواند راهی حیاتی برای افزایش فروش، ایجاد آگاهی از برند و ایجاد سرنخ‌های جدید برای شرکت تولیدی شما باشد.

بر اساس تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است، 59 درصد از بازاریابان تولیدی می گویند که در مقایسه با سال‌های گذشته در بازاریابی محتوا موفق‌تر شده‌اند و 82 درصد از آنها این بهبود را به انجام کار بهتر در تولید محتوا نسبت می‌دهند.

هنگامی که وب‌سایتی دارید که از نظر طراحی و عملکرد به تمام امتیازات رسیده است، آن را با این نوع محتواها پر کنید تا اطمینان حاصل کنید که به مشتریان موجود و بالقوه دسترسی دارید.

بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی استراتژیک است که بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و ثابت برای جذب و حفظ یک مخاطب کاملاً تعریف شده و در نهایت، هدایت اقدام سودآور مشتری متمرکز است.

 1. فیلم‌ها

در مورد بازاریابی محتوای تولید B2B ، ویدئو مؤثرترین تاکتیک محتوایی است که توسط تولیدکنندگان به کار می‌رود – 89 درصد از بازاریابان تولید B2B از ویدئو استفاده می‌کنند و 70 درصد می‌گویند که ویدئوها نتایج خوبی داشته‌اند.

راه‌های مختلفی برای استفاده از ویدئو در سایت شما وجود دارد. ویدئویی از دستگاه هایی که با آن ها کار می کنید می‌تواند جایگزین یک تور حضوری شود که ممکن است برای مشتریان بالقوه عملی نباشد. همچنین می‌توانید از ویدئو برای نشان‌دادن نحوه عملکرد کارتان، کیفیت محیط کار، عملکردهای ایمنی و معرفی تیم و شرکت خود استفاده کنید.

ویدئو مؤثرترین تاکتیک محتوایی است که توسط تولیدکنندگان به کار می‌رود. 89% از بازاریابان تولید B2B از ویدئو استفاده می‌کنند و 70% می‌گویند که ویدئوها نتایج خوبی داشته‌اند.

2. مطالعات موردی

مطالعات موردی یکی از بهترین راه‌ها برای نشان‌دادن به مشتریان بالقوه است. که چگونه راه‌حل‌های شما می‌تواند برای آنها کار کند. از مطالعات موردی خود برای تمرکز بر گفتن داستان‌های موفقیت خود به‌جای فروش خدمات خود استفاده کنید و هر مطالعه موردی را به مشکلی که مشتری شما برای حل آن نیاز داشت، راه حلی که ارائه کرده‌اید و منافع حاصله تقسیم کنید. یک کتابخانه آنلاین از مطالعات موردی سازماندهی شده توسط صنعت یا برنامه ایجاد کنید تا مشتریان بالقوه بتوانند به‌راحتی مطالعات موردی مرتبط با آنها را پیدا کنند.

3. گالری عکس محصول

با نشان‌دادن محصولات مشابهی که برای مشتریان دیگر ساخته‌اید، مشتریان احتمالی را متقاعد کنید که می‌توانید قطعه‌ای برای آنها بسازید. روی عکاسی خوب سرمایه‌گذاری کنید و یک گالری عکس سازمان‌یافته ایجاد کنید که انواع قطعاتی را که می‌توانید بسازید نشان می‌دهد.

4. گواهینامه‌ها

اجازه دهید مشتریان راضی شما به شما کمک کنند تا مشتریان جدید دریافت کنید. درخواست یک نقل‌قول سریع یا نظر را بخشی از معامله نهایی خود با مشتریان کنید. در مورد هر چیزی که برجسته است، جزئیات بیشتری بخواهید – توانایی‌ها، سرعت، قیمت، نوآوری، کیفیت محصول، راه‌حل‌های خلاقانه و غیره.

5. منابع و اسناد پشتیبان

وب‌سایت شما مکان مناسبی برای نگهداری تمام اسناد چاپی است که برای ارسال به مشتریان استفاده می‌کردید: برگه‌های مشخصات، بروشورها، نقشه‌های مکانیکی، فهرست قطعات، راهنماهای آموزشی، و غیره. کتابخانه‌ای از فایل‌های PDF قابل دانلود ایجاد کنید تا بازدیدکنندگان سایت بتوانند به‌سرعت اطلاعات موردنیاز خود را دریافت کنند. 

6. رهبری فکری

وب‌سایت شما پتانسیل زیادی برای ایجاد اعتبار و آموزش بازدیدکنندگان سایت دارد. تخصص خود را با پست‌های وبلاگ در مورد روندهای صنعت یا نگرانی‌های مشتری، مقاله‌های سفید در مورد فرایندها یا راه‌حل‌های نوآورانه، یا مقالاتی در سایر وب‌سایت‌ها به نمایش بگذارید.

طراحی سایت شرکت‌های تولیدی را به چه کسی بسپاریم؟

نکته قابل‌تأمل این است که باید طراحی سایت شرکت‌های تولیدی به دست افرادی صورت گیرد که در این زمینه تجربه، مهارت و خلاقیت بالایی دارند. در این صورت تیم‌های آژانس دیجیتال مارکتینگ می‌توانند به‌خوبی به نیاز سایت شما پاسخ دهند. ازآنجایی‌که شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ می‌توانند یک گروه کامل را در اختیار گیرند پس به سریع‌ترین و دقیق‌تری صورت ممکن، اهداف سایت شمارا پیش می‌برند. در این تیم‌ها از نیروی طراح و سازنده سایت یا گرافیست و تولیدکننده محتوا وجود دارند و هرکدام به طور تخصصی بخشی از وظایف را بر عهده می‌گیرند.

در این راستا آژانس دیجیتال مارکتینگ آدم‌برفی با دردست‌داشتن یک تیم حرفه‌ای و سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات طراحی سایت شرکت‌های تولیدی، مفتخر است که بتواند همراه مناسبی برای شما باشد.


برچسب ها:

    نظرات


    0 دیدگاه
    instagram logo call button