... وبلاگ ...

تگ کنونیکال چیست؟ چرا تگ کنونیکال برای سئو مهم است؟

اگر یک صفحه دارید که با چندین نشانی اینترنتی یا صفحات مختلف با محتوای مشابه قابل دسترسی است، گوگل این صفحات را نسخه های تکراری یک سایت می‌داند. گوگل یک نشانی اینترنتی را به عنوان نسخه متعارف انتخاب می‌کند و آن را جستجو می کند و همه نشانی های اینترنتی دیگر به عنوان آدرس‌های تکراری […]

ایندکس شدن صفحات یعنی چه؟ نحوه افزایش سرعت ایندکس

چقدر درباره نمایه سازی یا ایندکس شدن صفحات وب سایت می‌دانید؟ ایندکس (Index) صفحات به معنای قرار گرفتن فهرست در گوگل است. ایندکس شدن صفحات وب سایت چیزی نیست که شما به عنوان یک سئوکار آن را انجام دهید ، بلکه فرآیندی است که توسط موتورهای جستجو در زمان انتشار محتوای جدید به صورت آنلاین […]

بازاریابی محتوا در شبکه های اجتماعی باید چگونه باشد؟

مردم از شبکه های اجتماعی برای ارتباط با یکدیگر استفاده می‌کنند، از این رو این شبکه ها در امر بازاریابی از اهمیت بالایی برخوردار هستند. در این شبکه های اجتماعی مخاطبین بسیاری وجود دارد که می‌توانند به سادگی به مشتری تبدیل شوند. یکی از مهمترین انواع مارکتینگ در شبکه های اجتماعی بازاریابی محتوا است. در […]

تفاوت تبلیغات با بازاریابی محتوا چیست؟

زمانی که یک محتوای با کیفیت در یک سایت به درستی برای موتورهای جستجو بهینه سازی نمایید، کاربران گوگل به سمت محتوای شما جذب شده و در صورتی که موضوعی که درباره آن صحبت کرده اید، مفید باشد توسط مخاطبان هدف شما انتشار خواهد یافت و شبیه به تبلیغات دهان به دهان محصول یا برند […]

فریم ورک فلاتر چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

فلاتر (flutter) چیست؟ اگر به برنامه نویسی موبایل علاقه دارید، فلاتر یک چارچوب واسط موبایل و یک بسته توسعه نرم افزار رایگان و متن باز است. فلاتر در سال 2017 از سمت شرکت گوگل معرفی شد، این فریم ورک عمر کمی دارد اما به سرعت جای خود را در میان برنامه نویسان باز کرد. توسط […]

سوشیال مدیا مارکتینگ چیست؟

سوشیال مدیا مارکتینگ استفاده از بسترهای رسانه‌های اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان برای ایجاد آگاهی از نام تجاری، افزایش فروش و افزایش ترافیک وب سایت است. این موضوع شامل انتشار محتوای عالی در نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی، گوش دادن و جذب فالوور، تجزیه و تحلیل نتایج و اجرای تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی است. شبکه‌های اجتماعی اصلی […]

لینک های follow و nofollow چیست؟ چه تفاوت‌هایی دارند؟

افرادی که علاقه مند به کار کردن در زمینه سئو هستند باید با لینک های follow و nofollow آشنا شوند. لینک هایی که یک صفحه یا یک سایت را به سایت دیگر متصل می‌کند به دو صورت است، لینک های داخلی و لینک های خارجی. در صورتی که این اتصال از یک صفحه سایت به […]

ویدئو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئویی چیست؟ مزایا و چالش‌ها

اگر یک عکس هزار کلمه ارزش دارد، پس ارزش فیلم چقدر بیشتر است؟ این موضوع اساس ویدئو مارکتینگ است، یک استراتژی بازاریابی آینده‌نگر که ویدئوهای جذاب را در کمپین‌های تبلیغاتی ادغام می‌کند.بازاریابی ویدئویی را می‌توان برای همه چیز از ایجاد ارتباط با مشتری گرفته تا تبلیغ برند، خدمات یا محصولات استفاده کرد. علاوه بر این، […]
instagram logo call button